Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر جهاد کشاورزی ساری با بیان اینکه 735 هزار و 345 واحد دامی در شهرستان ساری وجود دارد، گفت: سالانه 6 هزار و 500 تن گوشت قرمز در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می شود.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، رضا پورفلاح با بیان اینکه 735 هزار و 345 واحد دامی در شهرستان ساری وجود دارد، اظهار کرد: این واحدها شامل 65 هزار راس دام سنگین و 365 هزار و 900 راس دام سبک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری اضافه کرد: سالانه 6 هزار و 500 تن گوشت قرمز، 53 هزار تن شیر، 42 هزار تن گوشت سفید و یک هزار تن تخم مرغ در این شهرستان تولید می شود که به عنوان قطب تولید فرآورده های دامی استان شناخته می شود. 

این مسوول ادامه داد: بخش دامی علاوه بر پتانسیل بالا در اشتغال مستقیم، تولید و پرورش، ظرفیت بالایی در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش دامی دارد.

 پورفلاح بیان کرد: چهار کارخانه لبنیات دارای پروانه در این شهرستان با ظرفیت اسمی سالانه 40 هزار تن و اشتغالزایی مستقیم 71 نفر فعالیت دارند که علاوه بر سهم بسزایی که در تولید دارد، نقش مستقیمی نیز در رونق دامپروری این شهرستان ایفا می کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فعالیت 735 هزار واحد دامی ساری هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ تن گوشت قرمز در بوشهر توزیع می‌شود

ایسنا/بوشهر مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر گفت:۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و درحال توزیع است.

محمودکیهان درگفت وگو با خبرنگار ایسنادر بوشهر با اشاره به اینکه قیمت مصوب این گوشت‌ها نصف قیمت بازار است، افزود: گوشت گوسفندی کیلویی ۳۶۵ هزار تومان و گوشت گوساله یخ‌زده برزیلی هم کیلویی ۳۱۵ تومان فروخته می‌شود.

وی اضافه کرد: همشهریان عزیز به هر میزانی که بخواهند گوشت در اختیارشان قرار داده می‌شود و برای پخت نذورات هیئت‌ها و نیکوکاران هم محدودیت و کمبود گوشت قرمز نداریم.

به گفته وی، تعاونی مرزنشینان برای مناطق روستایی و چغادک نزدیک به ۲۹ تن برنج و ۱۵ تن شکر توزیع کرده و یا در حال توزیع آن است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی دامپزشکی کاشمر بر تولید ۴۳ هزار کیلو گوشت قرمز در نوروز
  • هدفگذاری ۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در ساری
  • پلمب یک واحد قصابی در کرمان 
  • کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زودبازده در گلخانه ها
  • انجام بیش از ۵ هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی
  • فعالیت حدود دو هزار نفر در زنبورستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • باز شدن پای مردم به تولید نیازمند بازشدن چشم و گوش همه قوا در امر اقتصاد است
  • امسال نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز در بوشهر توزیع می‌شود
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است