Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ جانشین وزیر کشور در قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا گفت: رومیت ۸۰ هزار خانواده مازندرانی در طرح ۳ ساله رفع می‌شود. - اخبار استانها -

محمدحسین سپهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: با کمک و همکاری خیرین و مسئولان منطقه بخشی زیادی از ضروریات نیازهای مردم محروم در استان در بخش  مسکن‌، ازدواج‌، اشتغال ‌و نیازهای تغذیه‌ایی و بهداشتی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استان مازندران یکی از برخوردارترین استان‌های کشور است، افزود: در چنین استانی که در بخش منابع  طبیعی و گردشکری دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است نباید 80 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد باشند.

جانشین وزیر کشور در قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه محرومیت 80 هزار خانواده زیرپوشش مازندرانی رفع می‌شود، یادآور شد: در بعضی استان‌ها وضعیت محرومان به مراتب بهتر از مازندران است و با این توصیف مسئولیت مسئولان در این استان بسیار سنگین‌تر است.

سردار سپهر تاکید کرد: استان مازندران یکی از بهترین استان‌ها در کمک به دفاع از کشور بود و مردم با جان و مال خود در دفاع مقدس خدمات بزرگی دادن که در تاریخ انقلاب  ماندگار است و امروز هم باید همان عزیزان در جبهه جهاد اقتصادی تلاش کنند تا محرومیت از استان مازندران برچیده شود.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه: 10600 مسکن برای نیازمندان احداث می‌شودزیرساخت‌های عمرانی برای رفع محرومیت‌ در روستاهای استان فارس ایجاد شودفرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی ارتش: یاری‌گر مردم در شرایط سخت هستیم وی خاطرنشان کرد: برای رفع محرومیت در استان باید تمام مسئولان و مدیران انسجام داشته باشند و در اولین گام جمع اندیشه‌ورزی با حضور مدیران، نخبگان، خیرین  تشکیل شود و طرح 3 ساله رفع محرومیت‌زدایی استان را تهیه کنند.

 

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در مازندران

آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی در حوزه‌های امتحانی آغاز شد.

عباس نژاد نماینده سازمان سنجش در مازندران گفت: ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب مازندرانی در نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها شرکت می‌کنند.

او افزود: نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در ۱۷ شهرستان و ۱۹ حوزه امتخانی در استان برگزار می‌شود.

عباس نژاد گفت: در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی که صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود ۵ هزار و ۲۸۸ داوطلب مازندرانی شرکت دارند در آزمون گروه علوم انسانی هم که صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار می‌شود ۱۰ هزار و ۷۵۳ داوطلب مازندرانی شرکت می‌کنند.

نماینده سازمان سنجش در مازندران افزود: آزمون گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی عصر پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد. در گروه هنر یک هزار و ۷۱۰ داوطلب و در گروه زبان‌های خارجی ۳ هزار و ۳۲۷ داوطلب از مازندران حضور خواهند داشت.

عباس نژاد گفت: در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی که صبح جمعه ۷ اردیبهشت در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد ۱۷ هزار و ۴۳۲ داطلب مازندرانی در جلسه آزمون حاضر خواهند شد.

او افزود: ۶۰ درصد داوطلبان مازندرانی در مرحله اول آزمون سراسری زن و ۴۰ درصد مرد هستند.

عباس نژاد گفت:داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در مازندران
  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم