Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۸۹ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در استان کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج  و به‌نقل از اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، سدار کیقباد مصطفایی اظهار داشت: 189 کیلو و 100 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودروی پژو 405 در محور اصفهان-یاسوج کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان، در کمترین زمان ممکن  مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور "یاسوج" به "اصفهان" ایست و بازرسی دایر کردند.

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی در محور  "یاسوج" به "اصفهان" به 2 دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شدند و به آنان دستور توقف دادند.

مصطفایی با بیان اینکه رانندگان با بی توجهی به دستور پلیس با سرعت زیاد از محل متواری شدند، تصریح کرد: پس از طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها در نهایت خودروها متوقف و مشخص شد یکی از خودروها اسکورت کننده مواد مخدر و در بازرسی از دیگر خودرو 189 کیلو و 100 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر: قانون جامعی برای مبارزه با مواد مخدر تدوین شدرفع ایرادات قانونی در مبارزه با مواد مخدر؛ اردوگاه‌ ماده 42 در استان فارس راه‌اندازی شودشهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیب و سوران در عملیات درگیری با قاچاقچیان مسلح

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 2 نفر در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

انتهای پیام/542/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد مخدر مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد افیونی در بهبهان

سرهنگ محمد قاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با انجام کار اطلاعاتی و رصد مستمر قاچاقچیان مواد مخدر، از تردد یک دستگاه خودرو "پراید" حامل موادمخدر مطلع شدند.

او می‌گوید: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بهبهان طی عملیاتی خودرو پراید را در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه جاسازی شده بود، کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان گفت: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم حشیش از منزل ۲ متهم در فلاورجان
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت