Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله کارگر گفت: علی رغم فراوانی میوه، تقاضایی در بازار نیست و همانند سال‌های اخیر تا شب عید بازار در رکود به سر می‌برد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی  قیمت هر کیلو انار شیراز را ۲۰ تا ۲۸ هزار تومان، انار ساوه را ۱۴ تا ۲۰ هزار تومان، انگور بیدانه قرمز ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان، انگور بیدانه سفید ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان، نارنگی بندری ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان، نارنگی پاکستانی ۱۸ تا ۲۵ هزار تومان، لیموشیرین ۱۵ تا ۲۲ هزار تومان و کیوی ۱۸ تا ۲۵ هزار تومان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصول قیمت هر کیلوگرم پرتقال تامسون شمال ۹ تا ۱۵ هزار تومان پرتقال ناول ۲۰ تا ۲۸ هزار تومان پرتقال خونی شمال ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان انار شیراز ۲۰ تا ۲۸ هزار تومان انار ساوه ۱۴ تا ۲۰ هزار تومان انگور بیدانه قرمز ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان انگور بیدانه سفید ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان کیوی  ۱۸ تا ۲۵ هزار تومان لیموشیرین ۱۵ تا ۲۲ هزار تومان

کارگر گفت: هم اکنون هرکیلو پرتقال تامسون شمال با نرخ ۹ تا ۱۵ هزار تومان، پرتقال خونی جنوب ۱۵ تا ۲۲ هزار تومان، پرتقال خونی شمال ۱۲  تا ۱۸ هزار تومان، پرتقال ناول ۲۰ تا ۲۸ هزار تومان، خرمالو کن ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان، سیب قرمز مراغه ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان، سیب قرمز دماوند ۸ تا ۱۶ هزار تومان، سیب زرد میانه ۱۸ تا ۲۸ هزار تومان و موز ۲۵ تا ۳۱ هزار تومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

محصول قیمت هر کیلوگرم سیب قرمز مراغه ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان سیب زرد میانه  ۱۸ تا ۲۸ هزار تومان سیب قرمز دماوند ۸ تا ۱۶ هزار تومان موز ۲۵ تا ۳۱ هزار تومان نارنگی انشو ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان نارنگی بندری  ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان نارنگی تخم پاکستانی ۱۸ تا ۳۵ هزار تومان

وی بارش و سیل اخیر را علت نوسانات مقطعی ۳ تا ۵ هزار تومانی قیمت بادمجان، لوبیا سبز و سیب زمینی در بازار اعلام کرد.

کارگز قیمت هر کیلو بادمجان دلمه‌ای را ۶ تا ۱۱ هزار تومان، بادمجان قلمی را ۸ تا ۱۲ هزار تومان، بادمجان گلخانه را ۱۴ تا ۱۶ هزار تومان، سیب زمینی را ۸ تا ۱۲ هزار تومان و لوبیا سبز را ۱۴ تا ۲۲ هزار تومان اعلام کرد.

بنابر گفته مدیرکل دفتر میوه‌های گرمسیری، تولید پرتقال و نارنگی به ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تن می‌رسد که با این وجود مشکلی برای تامین مرکبات شب عید نداریم.

گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که قیمت کنونی هر کیلو انار ۲۳ تا ۴۰ هزار تومان، انگور ۴۰ تا ۷۰ هزار تومان، پرتقال ۱۳ تا ۴۵ هزار تومان، خیار ۱۲ تا ۱۷ هزار تومان، سیب ۱۵ هزار تا ۴۵ هزار تومان، موز ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان، نارنگی ۲۵ هزار تا ۵۰ هزار تومان، لیموشیرین ۲۵ هزار تا ۳۰ هزار تومان و کیوی ۲۵ هزار تا ۳۸ هزار تومان است.

کد خبر 652608 برچسب‌ها میوه و تره بار سازمان میادین میوه و تره‌بار گرانی قیمت - میوه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: میوه و تره بار سازمان میادین میوه و تره بار گرانی قیمت میوه ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان تا ۲۲ هزار تومان تا ۳۵ هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان انگور بیدانه هزار تومان سیب قرمز ۲۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی

شایسته با اشاره به اینکه از ابتدای سال از سطح ۹۳.۵ هکتار از گلخانه‌های استان بیش از ۱۲ هزار تن تن انواع محصولات سبزی و صیفی، ۱.۵ میلیون انواع گل شاخه بریده، ۲۸۰ هزار عدد انواع نشاء گل و گیاه زینتی و محصولات سبزی و صیفی و ۹۶۰ تن انواع سبزیجات برگی برداشت شده است گفت:این میزان نسبت به سال گذشته ا ۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تولیدات گلخانه‌های استان ۵۱ درصدی  افزایش داشته است.

ارزش محصولات گلخانه‌ای از جمله گوجه فرنگی، فلفل، خیار و سبزیجات برگی، ۷۹۶ میلیارد و ۸۰۰ ملیون تومان است. 

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: بیشترین سطح گلخانه در استان به ترتیب مربوط به شهرستان‌های فردوس، قاین و خوسف است.

شایسته افزود: خراسان جنوبی ۵۷۰ خانوار بهره بردار در گلخانه‌ها دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول