Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@09:09:45 GMT

باند ۴نفره سرقت از ویلاهای متروک مهرشهر متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۷۸۴۲

باند ۴نفره سرقت از ویلاهای متروک مهرشهر متلاشی شد

گروه استان‌ها ــ رئیس پلیس آگاهی استان گفت: اعضای باند ۴ نفره سرقت که در ۸ فقره سرقت باغ و ویلا اقلامی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را به سرقت برده بودند، در استان های کرج و تهران شناسایی و دستگیر شدند. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج، به نقل از پلیس؛ سرهنگ محمد نادربیگی در جمع خبرنگاران با اشاره به متلاشی شدن باند سرقت از منازل خالی از سکنه در مهرشهر کرج اظهار  داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت از یک باغ در منطقه مهرشهر کرج به پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه:‌ سرقت در صدر عناوین مجرمانه کشور قرار دارد6 باند سرقت مسلحانه در کهنوج منهدم شد/ رهایی گروگان عنبرآبادی از چنگال آدم ربایانپلیس پیگیرِ سرقت از سریال "طلاق" شد/ سارقان به دلارهای تقلبی هم رحم نکردند!

وی افزود: بررسی‌های میدانی پلیس حاکی از این بود که کارآگاهان در یک گروه 4 نفره ابتدا ویلاهای خالی از سکنه مجلل را شناسایی کرده و در نیمه‌های شب با روش‌های مختلف وارد آن‌ها شده و اقلام با ارزش موجود در آن جا را به سرقت می برند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به وقوع چندیدن فقره سرقت با این شیوه در منطقه مهرشهر،  بیان کرد : در ادامه با اقدامات اطلاعاتی- پلیسی صورت گرفته از سوی کارآگاهان، رد پای یکی از سارقان سابقه دار در یکی از سرقت‌ها مشاهده و با شناسایی مخفیگاه وی در یکی از مناطق استان تهران، با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به 8 فقره سرقت از باغات و ویلاهای مناطق مرفه نشین کرج با همدستی 3 نفر دیگر، گفت: کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته از سوی متهمان را حدود 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه همدستان متهم و یک مالخر اموال مسروقه در ادامه تحقیقات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان به شهروندان توصیه کرد که با تجهیز باغات و ویلاهای خودشان به لوازم بازدارنده از جمله دوربین و دزدگیر، از به سرقت رفتن اموالشان پیشگیری کنند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کشفیات از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا از تقویت واحدهای گشتی به منظور کشف به موقع سرقت و امنیت شهروندان در ایام نوروز خبر داد و گفت: اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌­ای با سرقت ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، سردار فرامرز به‌گذر با حضور در نهمین جلسه قرارگاه نوروزی عمار (نیمه دوم تعطیلات نوروزی) ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، برنامه‌ریزی و تلاش کارآگاهان در سراسر کشور از ابتدای طرح نوروزی تاکنون شاهد کاهش سرقت و افزایش کشفیات بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی با همه توان در کنار دیگر سازمان‌ها به عنوان تامین‌کننده امنیت و آرامش مردم برخورد با جرایم را با جدیت به عهده دارد، افزود: سرعت و دقت عمل در پیگیری و پی‌جویی کشف جرایم از طریق علمی از اهمیت بالایی برخوردار است.

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: از آغاز طرح نوروزی گشت‌های خودرویی و موتوری به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند که امیدواریم در این ایام مسافران و شهروندان با رضایت کامل تعطیلات را به پایان ببرند.

وی با تاکید بر رعایت شهروندان بر توصیه‌های پلیس در خصوص جلوگیری از سرقت به ویژه سرقت از منزل تاکید و تصریح کرد: به منظور مبارزه با سرقت گشت‌های پلیس آگاهی در این ایام افزایش داشته که عملکرد آنها به صورت شبانه‌روزی ثبت و از سوی کارشناسان ستادی مورد رصد قرار می‌گیرد.

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه برای مقابله با سرقت وسایل نقلیه و داخل خودرو اقدامات باید به صورت جدی پیگیری شود، گفت: رعایت نظم و انضباط در تمامی حوزه‌های ماموریتی و عملیاتی پلیس آگاهی بسیار مهم و مد نظر است که بر این مبنا ماموریت‌ها باید به شکل مطلوب اجرا شود.

 وی در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح پایش پابندهای الکترونیکی نیز که به صورت عملیاتی در سه استان اجرا می‌شود، اظهار کرد: با نصب پابندهای الکترونیکی بر جامعه هدف می‌توان در پیشگیری و مقابله با سرقت اثرگذار بود.

به گذر در پایان ضمن توصیه به ارائه هشدارهای انتظامی در حوزه ماموریت‌های پلیس آگاهی جهت هوشیاری شهروندان گفت: مشارکت همه جانبه مردم، پلیس را در جهت تحقق امنیت و آرامش همگانی یاری می‌کند که امید است با اجرای دقیق و کامل این ماموریت‌ها بتوانیم نیمه دوم نوروز را با سربلندی طی کنیم.

به گزارش سایت پلیس، در نیمه اول تعطیلات نوروزی امسال مجموع کشفیات این پلیس نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • افزایش کشفیات از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • متلاشی شدن باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان