Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم اداره کل راه و شهرسازی استان قم در خصوص متقاضیان طرح نهضت مسکن ملی با وضعیت در انتظار بررسی (آبی‌رنگ) اعلام کرد: این دسته از افراد در دو شرط مالکیت دولتی و مالکیت خصوصی و ثبتی تأیید اولیه شده‌اند و برای تأیید دو شرط دیگر و تأیید نهایی (تأهل و سابقه سکونت) می‌بایست مدارک خود را در اسرع وقت بارگذاری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است تمامی موارد مربوط به اطلاعات و مدارک می‌بایست در سامانه بارگذاری شود. در صورت نقص در اطلاعات، در اسرع وقت نسبت به اصلاح و ویرایش پروفایل ثبت نامی اقدام نمایند.

بارگذاری مدارک برای همه اعضا (سرپرست و افراد تحت تکفل) می‌بایست انجام شود.

کارت ملی قدیم مورد تائید نیست و حتماً باید کارت ملی جدید و هوشمند یا گواهی درخواست کارت ملی جدید بارگذاری شود.

در بخش سابقه سکونت 5 ساله، باید یکی از موارد اعلامی هفت‌گانه در سامانه در بخش موردنظر آپلود شود.

چنانچه متقاضی فاقد موارد اعلامی بود، اگر زوجین یا یکی از آن‌ها دارای شناسنامه صادره از قم باشد، صفحه اول شناسنامه کفایت می‌کند، اجاره‌نامه و سایر موارد قابل‌قبول نیست.

در بخش نتایج استعلام و بررسی متقاضیان با وضعیت در انتظار تأیید استعلام (سبزرنگ) جمله " به اداره راه و شهرسازی مراجعه شود" ذکرشده است. هیچ‌یک از این دسته از متقاضیان نیاز به مراجعه به راه و شهرسازی ندارند و تمامی 35 هزار متقاضی با این وضعیت توسط اداره کل بررسی مجدد خواهند شد. در صورت محرز شدن عدم سابقه مالکیت، به گروه با وضعیت در انتظار بررسی اضافه خواهند شد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح مسکن ملی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد

روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه  برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن حدود ۴ هزار همت نیاز داریم که تا به امروز تنها دو سوم از متقاضیان آورده خود را پرداخت کرده اند گفت: از این ۴ هزار همت یک سوم بانک‌ها پرداخت کرده اند.

وی افزود: کاهش نرخ بیکاری با اجرایی شدن پروژه های نهضت ملی مسکن  بسیار نمود پیدا کرده  است.

اکبری اظهار کرد: در بازه ۱۰ساله  رشد بخش مسکن منفی بود اما  امروزه  که با رشد حدود ۳درصدی مواجه هستیم  این رشد  تورمی نبوده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی  تاکید کرد: از ظرفیت‌ مردمی‌سازی ساخت مسکن غافل نشویم چرا که به کارگیری این ظرفیت ها نقش موثری  در تکمیل و تسریع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن  دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مشکلات متقاضیان مسکن مهر حل شود
  • ارتقای امنیت بواسطه طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد