Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:03:05 GMT

آمار فوتی کرونا در استان همدان صفر شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۸۲۳۴

آمار فوتی کرونا در استان همدان صفر شد

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- دکتر محمد طاهری گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ برای ششمین روز متوالی در استان به صفر رسید به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

او گفت:  آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۶۶ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با شناسایی ۶۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۲۰۷ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۰ هزار و ۵۳۳ نفر رسید.

طاهری گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۸ نفر بود که ۲۶ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

به گفته او همچنین ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۳ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۵۳، بهار یک هزار و ۵۷۰، تویسرکان یک هزار و ۵۹۸، رزن یک هزار و ۲۴۲، درگزین ۴۲۱، فامنین ۴۱۵ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۴۸ نفر است.

طاهری گفت: همچنین تاکنون پنج هزار و ۸۱۰ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۷۱ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۹۴ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کووید ۱۹ کرونا ویروس علوم پزشکی استان همدان یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

میزان در خبری نوشت: عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898640

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران