Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان اهل اسلوونی باشگاه اتلتیکومادرید به بیماری کرونا دچار شد.

یان اوبلاک بعد از ابتلا به کرونا به قرنطینه خانگی رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، باشگاه اتلتیکومادرید دقایقی پیش اعلام کرد که نتیجه تست کرونای یان اوبلاک، دروازه بان اسلونیایی این باشگاه مثبت اعلام شده است. در بیانیه باشگاه اتلتیکومادرید آمده است:

نتیجه تست کرونای یان اوبلاک، دروازه بان تیم اصلی باشگاه مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در قرنطینه است و این موضوع به اطلاع مقامات مسئول در سازمان بهداشت رسانده شده است.

 با این اتفاق حضور این دروازه بان در دیدار حساس تیمش مقابل بارسلونا در نیوکمپ در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. البته اتفاق خوب برای تیم سیمئونه این است که باشگاه ها به خاطر بازی های ملی در این هفته بازی نخواهند داشت و اوبلاک زمان کافی برای بهبود از بیماری را دارد. 

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد نیکبخت: مسعود سلطانی فر و پسر گلش پرسپولیسی بودند! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  پس از آزمون و نوراللهی، حاج صفی نیز به کرونا مبتلا شد؛ دعوت سروش رفیعی به تیم ملی کاهش 25 درصدی حقوق رونالدو در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بنر هواداران فیورنتینا در اعتراض به پیوستن ولاهوویچ به یوونتوس: گوژپشت آشغال!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان یان اوبلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار چشمگیر پرسپولیس اوسمار برای کسب قهرمانی/ ۲۲ امتیاز در دور برگشت و ۴۵۰ دقیقه دروازه بسته

نگاهی به نتایج تیم پرسپولیس در ۸ دیدار آخر و آمار رقم خورده در ۵ مسابقه اخیرش از اوج‌گیری دوباره سرخپوشان پایتخت می‌دهد.

سرویس ورزش مشرق - شاگردان اوسمار ویرا برزیلی از هفته شانزدهم لیگ برتر که در خانه تیم اراکی تن به شکست یک بر صفر مقابل آلومینیوم دادند حالا یک نفس با کسب امتیازات کامل - منهای دیدار مقابل استقلال - گام بلند و استواری به سمت دفاع از عنوان قهرمانی خود برداشته‌اند.

بازیکنان پرسپولیس که در هفته شانزدهم تن به شکست یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک دادند در هفته‌های هفدهم هجدهم و نوزدهم با سه پیروزی متوالی به استقبال دیدار دربی رفتند.

پرسپولیس در هفته هفدهم دو بر صفر تراکتور را شکست داد. سپس در هفته هجدهم یک بر صفر ذوب آهن را در خانه‌اش مغلوب کرد و در دیدار هفته نوزدهم ۴ بر ۲ در تهران از سد تیم فولاد خوزستان عبور کرد. ۹ امتیاز تا پیش از دیدار دربی پرسپولیس را به نزدیکی صدر جدول و آبی پوشان رساند. اما دروازه این تیم دو بار در دیدار مقابل فولاد خوزستان باز شد.

نکته جالب توجه در ۵ مسابقه آخر پرسپولیس از هفته بیستم تا بیست و چهارم بسته ماندن دروازه پرسپولیس و کسب حداکثر امتیازات بوده است.

شاگردان اوسمار ویرا که در دیدار مقابل استقلال در هفته بیستم تن به تساوی بدون گل دادند در ۴ دیدار متوالی پس از آن برنده از زمین خارج شدند تا با کسب امتیازات کامل بدون گل خورده حالا ۴۵۰ دقیقه هم دروازه‌شان را بسته نگه داشته باشند.

سرخپوشان پرسپولیس در هفته‌های اخیر پس از شکست مقابل آلومینیوم ۱۴ بار ظرف ۸ دیدار دروازه رقبای خود را باز کرده‌اند که میانگین ۱.۷۵ گل در هر بازی را برای پرسپولیس به ارمغان آورده و تفاضل گل این تیم را به مثبت ۲۰ افزایش داد.

قدرت گرفتن دوباره توان تهاجمی و گلزنی پرسپولیس در نیم فصل دوم با راه افتادن مهدی ترابی و حضور موفق عیسی آل کثیر و استون اورونوف زنگ خطر جدی را برای آبی‌پوشان تهرانی به صدا درآورده است. اینکه مدافع عنوان قهرمانی پس از عدم موفقیت در نیم فصل اول حالا دوباره عزم خود را برای رسیدن به عنوان قهرمانی فصل گذشته جزم کرده و نه گل می‌خورد و نه از امتیازات مسابقات پیش رویش چشم پوشی می‌کند.

جدول رده بندی لیگ برتر در پایان روز اول مسابقات هفته بیست و چهارم

در واقع پرسپولیس از مجموع ۲۷ امتیاز موجود در دور برگشت تا پایان هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر، منهای شکست مقابل آلومینیوم اراک و تساوی با استقلال - که جمعاً موجب از دست رفتن ۵ امتیاز شد - تا اینجا ۲۲ امتیاز کسب کرده و توانسته امتیازات خود در پایان نیم فصل اول را از عدد ۳۰ به ۵۲ افزایش بدهد.

یادآور می شود؛ تفاضل گل تیم پرسپولیس در پایان نیم فصل اول مثبت ۹ بود ولی حالا به مثبت ۲۰ نیز افزایش پیدا کرده است.

جدول رده بندی لیگ برتر در پایان دور رفت

دیگر خبرها

  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • آمار چشمگیر پرسپولیس اوسمار برای کسب قهرمانی/ ۲۲ امتیاز در دور برگشت و ۴۵۰ دقیقه دروازه بسته
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • سود ۵۰ میلیون یورویی اتلتیکومادرید از حذف بارسلونا
  • پاسخ محکم دمبله به توهین بارسایی‌ها: نشنیدم!
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم
  • شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!
  • دورتموند سیمئونه را به لبه پرتگاه برد (عکس)