Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@15:02:34 GMT

هشدار جدی یک پرسپولیسی به ملی پوشان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۸۷۳۳

هشدار جدی یک پرسپولیسی به ملی پوشان

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سابقه بازی‌های ایران و عراق به دو بخش قبل از جنگ تحمیلی و پس از آن تقسیم می‌شود. دیدارهای قبل از جنگ دو تیم حاشیه‌های زیادی نداشت ولی مسابقاتی که آنها پس از پایان دفاع مقدس با همدیگر داشتند، حداقل تا دو دهه بسیار حساسیت برانگیز بود. در همین رابطه سراغ ناصر ابراهیمی رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردی که همراه با علی پروین از سال ۶۸ تا ۷۲ روی نیمکت تیم ملی ایران نشست و طی همین مدت، ما دو مسابقه فوق‌العاده حساس برابر عراق را تجربه کردیم. ناصرخان از ماجراها و حواشی پشت پرده این مسابقات گفت:

هر تیمی غیر از عراق

ناصر ابراهیمی گفت:

علی پروین شهریور سال ۶۸ سرمربی تیم ملی شد و من هم دستیار اول شدم. مهرماه همان سال به جام صلح و دوستی در کویت دعوت شدیم و در حالی به سوی این کشور پرواز کردیم که قبل از آن واقعاً حتی ۱۰ جلسه تمرین تاکتیکی کامل هم نداشتیم. در چنین شرایطی ابتدا با یمن بازی کردیم، بعد به مصاف گینه رفتیم و مسابقه سوم ما در مرحله گروهی، همان دیداری بود که تمام فوتبال آسیا انتظارش را می‌کشیدند. بازی ایران و عراق. اولین رویارویی ورزشی دو کشور پس از پایان جنگ تحمیلی. حساسیت این بازی آن‌قدر زیاد بود که علی پروین در جلسات کادر فنی می‌گفت: به هر تیمی ببازید غیر از عراق. نمی‌خواهم مردم و خانواده شهدا ناراحت شوند. بازی با تساوی بدون گل تمام شد ولی اگر موقعیت‌هایمان، مثلاً همان توپی که شاهرخ بیانی زد، به گل بدل می‌شد، بازی را می‌بردیم. فراموش نکنید عراق در آن زمان تیم بسیار خوبی داشت که از جام جهانی برگشته بود ولی ما با کمترین امکانات به مصاف آنها رفتیم.

حبس کردن در اتاق

ناصر ابراهیمی گفت:

شکست دو بر یک مقابل عراق در پیکارهای انتخابی جام جهانی ۱۹۹۴ آمریکا ،یکی از بدترین خاطرات زندگی ورزشی من است. کلاً در آن مسابقات که متمرکز داخل قطر برگزار شد، نمایش خوبی نداشتیم. وقتی بازی تمام شد و به عراق باختیم، علی پروین از شدت ناراحتی به اتاق خود رفت و ۴۸ ساعت خودش را حبس کرده بود. باور کنید حتی برای غذا خوردن هم دوست نداشت بیاید. در آن شرایط من باید هر طور که بود، بچه‌ها را جمع و جور می‌کردم. هنوز بحث‌هایی در مورد اشتباهات فردی بازیکنان ما پیرامون آن مسابقه مطرح است ولی کادر فنی هرگز آن شکست را گردن بازیکنانی نظیر بهزاد غلامپور یا جواد زرینچه نینداخت. غلامپور روی اتفاق گل خورد و زرینچه هم قبل از آن مسابقات مصدوم شده بود و از بدشانسی در بازی با عراق برای اولین و آخرین بار کارت قرمز گرفت. علی پروین، من و همه اعضای کادر فنی هرگز شکست را گردن بازیکنان نمی‌انداختیم.

ضعیف‌ترین عراق تاریخ

ناصر ابراهیمی گفت:

تیمی که پنجشنبه به مصاف ایران می‌رود، ضعیف‌ترین عراق تاریخ است ولی این مسئله نباید باعث شود تا بچه‌های ما تصور کنند همه چیز تمام شده است. نباید به نیت مساوی وارد زمین شویم. بازیکنان بسیار خوبی داریم و اسکوچیچ فوق‌العاده خوش شانس است که چنین مجموعه ارزشمندی دارد. از همین حالا پیروزی ما ۶۰ الی ۷۰ درصد قطعی به نظر می‌رسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ناصر ابراهیمی تیم ملی تیم ملی ناصر ابراهیمی علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحدت حنانوف که در بازی با عربستان از ابتدا در ترکیب تیم کشورش حضور داشت، در دقیقه 35 به دلیل آسیب دیدگی جای خود را به سودی قربونوف داد.

به گزارش ورزش سه، این در حالی است که حنانوف در لحظه تعویض به شدت احساس درد می‌کرد، از زمین بیرون رفت تا هواداران پرسپولیس نیز نگران وضعیت این مدافع جوان خود شوند.

نکته مهم اینکه کادر پزشکی تاجیکستان 2-3 دقیقه روی پای حنانوف کار کرد تا او را برای ادامه بازی مهیا کند اما در نهایت موفق به این کار نشد تا حنانوف لنگان لنگان از زمین بیرون برود.

مشخص نیست که وضعیت مصدومیت او به چه شکلی است و کادرپزشکی پرسپولیس در بازگشت به ایران وضعیت این مدافع را پیگیری خواهد کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888479

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • عکس| ملاقات جالب یک پرسپولیسی با علی پروین در رامسر
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • مدافع پرسپولیسی، از بازی بعد محروم شد
  • چمن مصنوعی، ملی‌پوشان را زخمی کرد!(عکس)
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟
  • واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم