Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@23:59:33 GMT

دستگیری ۳ زن با ۳۶ فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۸۸۴۹

دستگیری ۳ زن با ۳۶ فقره سرقت

باند سارقان زن که با روش‌های ماهرانه اقدام به سرقت از بانوان می‌کردند دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، با تلاش پلیس آگاهی گلستان باند سرقت از کیف بانوان که چندین ماه در سطح استان گلستان اقدام به سرقت طلا ، تلفن همراه، کارت عابر بانک و اشیاء قیمتی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

اعضای این باند که سه خانم و یک آقا بودند توسط اداره سرقت پلیس آگاهی گلستان شناسایی و در عملیات هماهنگ دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گلستان در خصوص جزییات این پرونده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدای گزارش‌های متعدد سرقت مشخص شد که چند خانم به عنوان سارق اقدام به سرقت می‌کنند.

۳ زن موبایل دزدان حرفه ای گرگان

محمدسعید فاضل دادگر گفت: در شناسایی‌های انجام شده مشخص شد یک خانم از خارج استان وارد استان گلستان شده و با تشکیل باند در گرگان اقدام به سرقت در مناطق پر تردد شهر می‌کردند.

وی افزود: عمده لوازمی که زنان سارق سرقت می‌کردند تلفن همراه، کارت عابربانک، طلا و اقلام قیمتی بوده است.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: تاکنون ۳۶ فقره سرقت را اعتراف کردند و اقلام سرقتی کشف و در پلیس آگاهی موجود است و از کسانی که با این روش مورد سرقت قرار گرفتند به پلیس آگاهی مراجعه و نسبت به دریافت اموال سرقتی و شناسایی سارقان اقدام کنند.

گفتنی است، پیش بینی می‌شود تعداد سرقت‌های احتمالی که توسط اعضای این باند انجام شده باشد بیش از ۵۰۰ فقره است.

منبع:رکنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت سرقت سرقت طلا زنان سارق سارق سارقان پلیس گلستان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت اقدام به سرقت پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 

سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی شکایت چند تن از شهروندان در خصوص سرقت از انباری منازل مسکونی آن‌ها در محله "خاک سفید" تهران ماموران کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس دست به کار شدند و اقدام به جمع آوری فیلم‌های ضبط شده از طریق دوربین‌های مدار بسته در محل‌هایی که سرقت رخ داده است، نمودند. 

وی بیان کرد: پس از بررسی فیلم‌های دوربین‌های مدار بسته ماموران پلیس موفق به شناسایی چهره سارق شدند و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ امیری ادامه داد: هفتم فروردین ماه ماموران تجسس کلانتری ۱۴۴ سارق را هنگام پرسه زنی شناسایی و در یک اقدام پلیسی متهم را دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به کلانتری مربوط انتقال دادد.

این مقام انتظامی به اعتراف متهم به جرم ارتکابی اشاره کرد و ابراز داشت: متهم برای سیر روند قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ امیری در پایان به شهروندان توصیه کرد: نسبت به ایمن سازی انباری‌های منزل مسکونی از شگرد‌های مختلف اقدام نمایند و در صورت مشاهده موارد سرقت و دزدی فورا با سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند. 

 


باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان