Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع زلزله در استان اصفهان اظهار داشت: زمین لرزه به بزرگی ۳.۹ ریشتر ساعت ۱۵ و هشت دقیقه امروز در محدوده کویر انارک جندق ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است، ابراز داشت: تیم ارزیابی حادثه به مناطق تحت تأثیر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی اعلام نشده است و زلزله به صورت تکانه توسط ساکنان احساس شده است.

کد خبر 5408785

منبع: مهر

کلیدواژه: زلزله منصور شیشه فروش مدیریت بحران بارش برف بوشهر ویروس کرونا برف و کولاک کرمانشاه خطبه های نماز جمعه برف روبی برف و یخبندان سیل کرمان دهه فجر آمار کرونا اردبیل امداد رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانش زمین درسردشت 3 میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رییس اداره آتش نشانی سردشت گفت: بارش‌هاي زياد،‌ سست بودن لايه هاي زيرين زمين در ورودی شهر سردشت، رانش زمین را به دنبال داشته که بر اثر آن یک نفر مجروح شد و ۳ میلیارد تومان خسارت به بار آمد.

نادرساربانی افزود: بر اثراین رانش به ساختمانها و ابزار کار یک باب آهنگری، یک باب تعمیرگاه خودرو و شهربازی موجود در محل خسارات وارد شده است.

او اضافه کرد: با توجه به بررسی های میدانی، احتمال رانش بخش دیگر قبرستان قدیمی ورود شهر هم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان بر اثر نشست زمین + عکس
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان اثر نشست زمین
  • محققان آلمانی: سد کالپوش عامل زلزله روستای حسین آباد
  • خواب آلودگی راننده از اصفهان به سمت دامغان علت تصادف خونین بود
  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟
  • وقوع اولین فقره آتش سوزی جنگلی در مازندران
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت
  • رانش زمین درسردشت 3 میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشت
  • ◄ اصطلاحات بیمه/ بخش اول