Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: با توجه به آغاز اجرای طرح کنترل هوشمند کرونا در کشور، از این پس رانندگان تاکسی، اتوبوس، تاکسی تلفنی و سرویس مدارس که واکسیناسیون آن‌ها به صورت کامل انجام نشده باشد، مجوز فعالیت ندارند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری سبزوار، بهزاد ریواده اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی ملزم به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و نصب کارت واکسن روی داشبورد خودرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از شهروندان درخواست می‌شود با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تزریق نوبت سوم واکسن، جهت قطع کردن زنجیره انتقال این ویروس، همکاری لازم را با ناوگان حمل و نقل عمومی داشته باشند.

کد خبر 551098

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری سبزوار سبزوار کارت واکسن حمل و نقل عمومي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند

عضو شورای شهر زنجان گفت: قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار رانندگان حق افزایش کرایه را ندارند.

سعید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به اینکه قبل از عید نوروز نرخ‌های پیشنهادی از طریق سازمان و حمل نقل در شورا مطرح و مصوب شد، اظهار کرد: چند روز بعد نرخ‌ها با کمی تغییرات در کمیته تطبیق فرمانداری هم مصوب شد.

وی تصریح کرد: اما اجرای این مصوبه نیازمند تأیید ستاد تنظیم بازار استان است و تا زمانی که ابلاغ نشود؛ رانندگان تاکسی و اتوبوس حق افزایش آن را ندارند.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه طبق پیشنهاد مطرح شده در سال جاری نرخ کرایه در پرداخت نقدی و کارتی یکسان بوده و تفاوتی باهم ندارد، افزود: بر این اساس نرخ کرایه تاکسی در مسیر اول ۴ هزار تومان، مسیر دوم ۷ هزار تومان، مسیر سوم ۱۰ هزار تومان و مسیر چهارم ۱۲ هزار تومان خواهد بود.

وی افزود: همچنین طبق همین پیشنهاد نرخ اتوبوس درون شهری در مسیر ارتش، آزادی و سبزه میدان ۴ هزار تومان، خط ویژه ۲ هزار تومان و در (سایان و دیزج، سریع‌السیر جنوب و سریع‌السیر شمال) هم ۵ هزار تومان خواهد بود.

کد خبر 745323

دیگر خبرها

  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها