Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -  مجید جلیلی سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هفته گذشته دو بازی مهم انجام دادیم و ۲ روز پس از بازی روز چهارشنبه تست کرونای ۴ بازیکن و یکی از اعضای کادر فنی توسط پزشک تیم مثبت اعلام شد و روز گذشته هم تست ۲ بازیکن دیگر هم مثبت اعلام شد. در حال حاضر ۶ بازیکن و یکی از اعضای کادر فنی در قرنطینه هستند و دوره بهبودی خود را سپری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد بازیکنان این تیم علی رغم دریافت ۳ دوز واکسن به کرونا مبتلا شده‌اند. جلیلی در خصوص ابتلای بازیکنان تیم آویژه صنعت پارسا مشهد می‌گوید: سویه جدید کرونا اصلا شوخی بردار نیست و به سرعت همه گیر می‌شود. بازیکنان تیم ما با توجه به اینکه ۳ دوز واکسن را دریافت کرده اند باز هم به این ویروس مبتلا شده اند. ۷ نفر از اعضای تیم که کرونایی هستند را قرنطینه کرده‌ایم و تمرینات را با سایر بازیکنان ادامه می‌دهیم تا شرایط تیم به یک ثباتی برسد. فدراسیون بسکتبال که سختگیری خاصی روی برگزاری مسابقات لیگ داشت، اما این بیماری قابل کنترل نیست تنها می‌شود برای پیشگیری سخت گیری کرد.

لیگ برتر بسکتبال ایران به دلیل همه گیری کرونا در کشور برای دومین سال پیاپی به صورت متمرکز در تهران برگزار شد تا هم در صد ابتلای بازیکنان به این ویروس کنترل شود و هم لیگ در سلامت کامل برگزار شود، اما انگار کرونا شوخی بردار نیست و در شرایط متمرکز و مدیریت شده هم منتظر اشتباه بازیکنان بوده تا خودش را نشان دهد.

بیشتر بخوانید 

حمله کرونا به لیگ برتر بسکتبال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد فدراسیون بسکتبال اخبار بسکتبال آویژه صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند، سرمربی صنعت نفت، در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس گفت: با توجه به بخش‌نامه فدراسیون فوتبال که ما را از مطرح کردن یک‌سری از مسائل محدود کرده است نمی‌توانیم حرف بزنیم اما یک خواهشی دارم ما درباره مسائل داوری حرف نمی‌زنیم اما اگر اتفاقی بیفتد که یک تیم متضرر شود، فدراسیون داوران پاسخگوی تیم‌ها باشند. به هیچ کس هم اعتراضی نداریم. روی گل اول یک صحنه‌ای اتفاق افتاد اعتراضی هم‌ نمی‌کنیم و اعتراض‌مان را از راه عادلانه و مطلوب فدراسیون فوتبال به صورت نامه می‌دهیم ولی وقتی جلوی پرسپولیس ۱-۰ عقب می‌افتید با این بازیکنان توانمندی که دارد، مجبور هستید که سازمان بازی را عوض کنید و به جای اینکه دفاع و ضدحمله کنید به جلو بیایید و با بهترین بازیکنان آسیا مواجه می‌شوید‌.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم که بچه‌های ما امروز بازی خوبی ارائه ندادند و کیفیت بازی خوب نبود. البته یک اشکال ویژه تیم ما دارد آن هم اینکه یک‌سری از بچه‌ها می‌دانند چه ضعیف بازی کنند و چه قوی بازی کنند، جایگزین ندارند. من مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و باخت را خودم گردن می‌گیرم. سپاهان را بردیم نگفتم من بودم اما اینجا باخت را می‌گویم من هستم. یک سوالی دارم. الان مثلا پیام پارسا ضعیف بازی می‌کند و دو گل بد می‌خورد چه باید بکنیم؟ امیر پناهی سه بازی پشت هم اشتباه می‌کند چه باید بکنیم؟ چاره چیست؟ این‌ها مشکلات تیم است. اصلا ناامید نیستم. مسلم بدانید از فردا مجدد، فشرده به کارمان می‌چسبیم و تا سوت پایان آخرین مسابقه مقابل تراکتور باانگیزه کامل کارم را انجام می‌دهم و ان‌شالله بعد از بازی با تراکتور حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

او درباره چالش‌هایی که تمام مربی‌های صنعت نفت از آن صحبت می‌کنند گفت: همه اخلاق من را می‌شناسند، آدمی هستم که حرف خودم را می‌زنم اما اجازه دهید بعد از بازی با تراکتور صحبت کنم. الان ۶ بازی مانده است. هر حرفی بزنم تنش بیشتر از این به تیم وارد می‌شود. خیلی در این زمینه حرف هست بعد از بازی با تراکتور به طور کامل و دقیق می‌گویم.

کمالوند درباره هواداران صنعت نفت که شاهد بازی‌های بی‌کیفیت این تیم بودند گفت: من نه دلم برای بازیکنان می‌سوزد و نه برای خودم. خاک بر سر ما. خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم. خاک عالم بر سر ما که برای مردم آبادان باید اینگونه بازی کنیم. فقط می‌توانم این را بگویم. اشکالی ندارد من شرمنده مردم هستم‌. با تمام وجود من شرمنده مردمم.

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: الان همانطور که برادران عزیز ما و دوستان دیگر گفتند هیچ کاری نمی‌توان کرد فقط باید این ۶ بازی را به هر ترتیبی شده از لحاظ روحی روانی، اعتماد به نفس و توکل به خدا انجام داد. از مردم یک خواهش دارم، امروز زور ما اصلا به پرسپولیس نمی‌رسید و جنگ نابرابر بود اما امکان دارد در بازی با مس رفسنجان، تراکتور و شمس آذر وضعیت یک مقدار بهتر باشد‌، آن‌ها هم باید تا آخرین لحظه بجنگند. ما الان همه با هم دیگر، رسانه، مردم و من فقط یک راه داریم و فقط باید بجنگیم. کیفیت ورزشگاه کم یا زیاد است الان کاری نمی‌شود کرد. فقط باید تا آخرین لحظه بجنگیم و من تا آخرین لحظه می‌جنگم. این را می‌گویم که همه بدانند. خدا کند ما تا بازی آخر سالم بمانیم و سلامتی به گونه‌ای باید که بتوانیم با این اتفاقاتی که می‌افتد تا روز آخر بمانیم. من پا پس نمی‌کشم و با تمام توان تلاشم را می‌کنم. من از طرف همه از مردم عذرخواهی می‌کنم. ما شرمنده مردمیم و خاک عالم بر سر ما که باید اینگونه بازی را در زمین خودمان واگذار کنیم. من دوستان دیگر را نام نمی‌برم.

دیگر خبرها

  • کمالوند: خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب شاگردان نویدکیا!
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم