Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان امروز در سفر به مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان با اشاره به این مطلب که دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته به‌صورت جهادی در کنار مردم و همراه مسئولان هستند، افزود: اقدامات فوری جهت حل مشکلات ناشی از سیل در دست انجام است و در مراحل بعدی باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور،  برای جبران خسارت‌های وارده به مردم اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به تخریب برخی از زیرساخت‌های مواصلاتی از جمله پل‌ها اظهارداشت: بازنگری و بررسی تخصصی کارشناسان مربوطه باید به‌نحوی صورت گیرد که دلایل تخریب این زیرساخت‌ها نیز مشخص شود، زیرا انتظار این است که در زمان طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی، به‌نحوی اقدام شود که پاسخگویی مناسب در زمان بحران نیز صورت گیرد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تصریح کرد: هرگونه اغماض در برخورد با قصور احتمالی انجام شده در مسیر طراحی، نظارت و اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی که موجب تشدید درد و دشواری برای مردم در زمان بروز حوادث طبیعی می‌شود، جفاست.

موحد ادامه داد: دستگاه قضایی استان کرمان با تمام امکانات خود آماده پشتیبانی از فعالیت‌های خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان و نیز رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم مناطق سیل‌زده است.

وی تاکید کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود که از وارد شدن خسارت‌های مجدد در آینده نیز جلوگیری شود.

 رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار داشت: لازم است که لیستی از وظایف ادارات در راستای حل مشکلات مردم سیل‌زده تهیه و در اختیار دستگاه قضایی قرار گیرد تا به این نهاد‌ها ابلاغ شده و با هرگونه ترک فعل در این زمینه با جدیت برخورد شود.

موحد یادآور شد: در قانون، بستر و حریم رودخانه‌ها مشخص شده و لازم است که مسیر‌های عبور سیل از وجود هرگونه موانع و مستحدثات پاکسازی شود تا از تشدید خسارت‌های سیل‌های احتمالی در آینده نیز جلوگیری شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: خسارت سیل مناطق سیل زده جنوب استان کرمان رئیس کل دادگستری کرمان بازدید استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل

طرفداران پرسپولیس به تکرار اتفاق فصل قبل بسیار امیدوار و منتظر قهرمانی تیمشان هستند.

به گزارش مشرق، فصل قبل پرسپولیس سال ۱۴۰۱ را با شکست خانگی مقابل سپاهان به پایان رساند اما با شروع سال ۱۴۰۲ هر هفت بازی باقیمانده خود در لیگ برتر را برد و با استفاده از لغزش سپاهان مقابل ملوان، به عنوان قهرمانی لیگ رسید. حالا دوباره تاریخ تکرار شده و پرسپولیس با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در صدر جدول، جدی‌ترین مدعی قهرمانی و رقیب آبی پوشان است. دوباره هفت بازی تا پایان فصل باقی مانده و با توجه به نتایج استقلال در این هفت مسابقه دور رفت، خیلی از طرفداران پرسپولیس امیدوار به تکرار تاریخ هستند.

اما آیا می‌دانید پرسپولیس در ۷ بازی باقی مانده با چه تیم‌هایی روبرو خواهد شد و دور رفت چه نتایجی گرفت؟ می‌دانیم که پرسپولیس در این مقطع از دوره رفت یحیی گل محمدی را روی نیمکت خود داشت و اتفاقاتی که در لیگ قهرمانان آسیا و مصدومیت بازیکنان و اختلاف با مدیران بر سر خریدها رخ داده بود، تاثیر خود را در نتایج این تیم گذاشت...

پرسپولیس این هفته باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود. تیمی که با فراز کمالوند یک برد و یک مساوی دارد و بازی رفت در ورزشگاه آزادی قرمزها را با تساوی ۲-۲ متوقف کرد. همان بازی که دانیال اسماعیلی فر در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی به اشتباه دروازه خودی را گشود! سپس پرسپولیس باید در ورزشگاه آزادی از سپاهان پذیرایی کند. تیم همیشه رقیب که دور رفت با تک گل رضا اسدی در اصفهان پرسپولیس را شکست داد اما کیست که نداند این سپاهان چه فاصله‌ای با آن سپاهان دارد!

در سومین بازی پرسپولیس باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود. بازی رفت قرمزها در خانه با یک گل تیم مهدی رحمتی را شکست دادند اما حالا ساکت الهامی روی نیمکت نساجی نشسته است. بازی بعدی پرسپولیس در تهران مقابل هوادار خواهد بود. دور رفت در ورزشگاه آزادی با گل به خودی صائب محبی پرسپولیس پیروز شد اما حالا با مسعود شجاعی این تیم در ورزشگاه دستگردی رقیبی بسیار خطرناک شده است. پنجمین بازی آینده پرسپولیس در لیگ در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال خوزستان خواهد بود. تیم احیا شده دور برگشت که یقه همه بزرگان را گرفته، دور رفت در خانه خود پرسپولیس را ۲-۲ متوقف کرد، آن هم در شرایطی که هر دو بار از حریف نامدار خود پیش افتاد. بازی ماقبل آخر پرسپولیس در قزوین مقابل شمس آذر خواهد بود. بازی رفت در تهران ۲-۱ با دبل گبلسیانی به سود قرمزها تمام شد اما شمس آذر هم این فصل رقیبی از پیش باخته نیست.

و بالاخره در هفته آخر که پرسپولیس در تهران میزبان مس رفسنجان خواهد بود. تیمی که با محرم نوید کیا تا امروز باخت نداشته و بازی رفت هم پرسپولیس را یک یک متوقف کرد. به عبارت بهتر پرسپولیس دور رفت از این هفت مسابقه سه برد، سه مساوی و یک شکست به دست آورد. ۱۲ امتیاز از ۲۱ امتیاز ممکن که اگر فقط یکی از این لغزش‌ها دوباره تکرار شود، دیگر باید با رویای تکرار قهرمانی خداحافظی کرد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • توصیه های فنی پیشگیری از خسارت در باغات سیاه ریشه
  • توصیه‌های فنی پیشگیری از خسارت در باغات سیاه ریشه
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی