Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سعید محمد معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور امروز در بازدید از ۵ واحد صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم از نزدیک با فعالان اقتصادی گفتگو کرد.

وی در این بازدید که با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم و تعدادی از مدیران اقتصادی استان انجام شد، از ۵ واحد فعال و نیمه‌فعال بازدید کرد و در جریان موانع تولید و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در این منطقه ویژه اقتصادی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت شیمیدر سلف (تولید کننده هیدروکربن‌های سبک و سنگین)، شرکت تولیدی سروش خودرو دیزل(تولید کننده انواع خودروهای هیوندا)، شرکت فروزان سربلند قم (تولیدکننده ورق‌های کامپوزیتی و لوله‌های استیل)،  شرکت استیل‌سازان صنعت ماهان (تولیدکننده لوازم آشپزخانه) و شرکت سیاف تجارت الیت (تولیدکننده انواع ابزارآلات برقی) از جمله شرکت‌هایی بود که توسط دبیر شورای عالی مناطق آزاد مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/۷۸۰۰۵

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سعید محمد منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری از احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فضل‌الله رحمتی در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری و کمیته هماهنگی اشتغال استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امسال در راستای تحقق شعار سال تأمین مواد اولیه و تسهیلات مورد نیاز تولید از اولویت‌های اجرایی صمت است.

وی با تأکید بر افزایش 12 درصدی تولید محصولات صنعتی مهم در مجموع گفت: چهارمحال و بختیاری در یک سال اخیر با تولید 134 هزار و 656 تن انواع محصولات فولادی شاهد رشد 6 درصدی این کالا و در زمینه لوازم خانگی 25 درصد رشد داشته است. این استان با تولید نزدیک به 10 میلیون مترمربع چادر مشکی 19 درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان صمت استان  چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به رشد 10 درصدی تولید نخ پلی استر و 8 درصدی روغن نباتی گفت: رشد در حوزه صنعت بیانگر رونق تولید است. با افزایش 27 درصدی استخراج مواد معدنی، وصول حقوقی دولتی معادن هم 92 درصد رشد داشته است.

وی همچنین به تولد دوباره 16 واحد صنعتی و معدنی راکد در یکسال اخیر اشاره کرد و گفت: با احیا این واحدهای صنعتی 375 شغل ایجاد شده است. این طرح‌های احیاء شده در زمینه انواع پارچه پلی‌استر و پنبه، سیم و کابل مسی، ژنراتور، کنستانتره پروتئینی سویا، انواع کمد و قفسه فلزی، سوله و اسکلت، انواع شمش فولادی، ادوات کشاورزی، خمیر مایه، سنگ لاشه، تیرچه بلوک، بسته بندی خشکبار و خمیرمایه است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • ۴ هزار واحد تولیدی راکد و نیمه فعال امسال احیا می‌شود
  • مظلومترین حلقه زنجیره ریلی تولیدکننده واگن است
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد
  • ساخت ربات‌های صنعتی هوشمند برای خطوط تولیدی