Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@17:04:17 GMT

اجرای ۳۷۹ طرح اشتغالزایی توسط بنیاد برکت در کرمان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۰۷۹۲

اجرای ۳۷۹ طرح اشتغالزایی توسط بنیاد برکت در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، سیدمحسن کالوندی مدیر نظارت و کمیته تحقیق و توسعه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امروز در حاشیه سفر به شهرستان فهرج اظهار کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تاکنون در استان کرمان بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ طرح اشتغالزایی اجرا کرده است.

 وی افزود: این بنیاد در شهرستان فهرج افزون بر ۳۷۹ طرح اشتغالزایی اجتماع‌محور اجرا کرده که برای هزار و ۱۷۳ نفر  در بخش‌های مختلف اشتغالزایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کالوندی با بیان اینکه این طرح‌ها با اعتباری افزون بر ۴۳ میلیارد تومان با مشارکت مردم و بنیاد برکت و بانک‌های عامل در ۱۷ روستای شهرستان فهرج برای اشتغالزایی افراد اجرا شده است، عنوان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه عمرانی، زیر بنایی، مشاغل خرد خانگی، کارگاهی و کسب و کار بنگاهی و بنگاه‌محور و کارهای اقتصادی بزرگ هم مشارکت می‌کند.

 وی ادامه داد: در شهرستان فهرج بیشترین طرح‌های اشتغالزایی در زمینه کسب و کارهای خرد خانگی و کارگاهی است و ۳۷۹ طرح اشتغالزایی اجتماع‌محور با اشتغال هزار و ۱۷۳ نفر محقق شده است.

حجت‌الاسلام رضا آقاملایی امام جمعه شهرستان فهرج با اشاره به محرومیت این شهرستان گفت: بیکاری یکی از مشکلات مردم شهرستان فهرج است و سبب ایجاد معضلات زیادی در شهرستان شده است.

 وی خاطرنشان کرد : بسیاری از ناهنجاری‌هایی که رخ می‌دهد همچون قاچاق سوخت، قاچاق مواد مخدر و اتباع بیگانه نتیجه بیکاری است.

آقاملایی از تلاش‌های بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال در روستاهای شهرستان فهرج تشکر و قدردانی کرد و از مسئولان و خیران خواست برای ایجاد اشتغال در شهرستان محروم فهرج که دارای ۱۸۴ روستا و جمعیتی بالغ بر ۷۰ هزار نفر است، کمک و مساعدت کنند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۳/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام اشتغالزایی فهرج طرح اشتغالزایی شهرستان فهرج بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در اولین کمیته کارگروه اشتغال شهرستان کرمانشاه در سال جاری با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال این شهرستان، گفت : بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال جز چهار بند ب تبصره ۱۸ از سهمیه یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال مزین به نام جهش تولید با مشارکت مردم است، افزود: به ترتیب شهرستان‌های دالاهو، روانسر، قصرشیرین و… بیشترین جذب منابع را داشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از بانک‌های عامل خواست تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به پرداخت مانده اعتبارات اشتغالزایی همکاری لازم را داشته باشند تا با ارزیابی استانداری و با توجه به تأکید استاندار در خصوص مطالبه‌گری جدی مسئولان، بتوانیم جایگاه قابل قبولی در سطح کشور در خصوص اشتغالزایی کسب و به تعهدات خود جامعه عمل بپوشانیم.

طاهری خاطر نشان کرد: پیگیری مجدانه تعهدات اشتغال استان کرمانشاه و ابلاغ به شعب بانکی باید در اولویت قرار بگیرد تا تسهیل و تسریع در پرداخت‌ها تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری محقق شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان
  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری در گتوند
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری شهید باغبانی در گتوند
  • موج سنگین سامانه بارشی در بخش نگین کویر
  • واگذاری ۴۶۰ زمین در ادامه‌ اجرای طرح ملی مسکن در بردسیر