Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:41:44 GMT

امکانات زیرساختی مرزبانی ها مناسب نیست

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۰۸۶۴

امکانات زیرساختی مرزبانی ها مناسب نیست

علی محمد لطیفی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از بازارچه سیرانبند بانه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در شهرهای مرزی آزمایشگاه مولکولی به عنوان پشتوانه پایانه مرزی باید وجود داشته باشد اما در برخی شهرها نمونه ها را برای آزمایش به شهرهای دیگر انتقال می دهند و بعد از ۴۸ ساعت جواب آن آماده می شود که این وضعیت قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه سازمان پدافند غیر عامل نقش نظارتی و راهبردی دارد اضافه کرد: امکانات زیرساختی به عنوان پشتیبان اول و دوم در مرزبانی ها ایجاد نشده است بنابراین ضروری است الزامات مرزبانی ها به جدیت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه برای ایجاد مرزبانی زیستی مناسب باید زیرساخت ها فراهم شود گفت: در حداقل امکانی که در مرزها وجود دارد تلاش های بسیار خوبی انجام می شود.

وی ادامه داد: در سطح کلان باید به گونه ای عمل کنیم که به یک مرزبانی استاندارد برسیم والزامات و نیازمندهای یک مرزبانی زیستی فراهم شود.

وی با اشاره به احتمال وقوع پیک ششم کرونا گفت: بهترین راهکار برای پیشگیری از شیوع پیک ششم کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسیناسیون است و مردم نقش محوری در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دارند.

لطیفی اضافه کرد: اگر مردم پروتکل های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند شیوع کرونا کاهش می یابد شیوع هر پیک ویروس کرونا برای کشور هزینه های زیادی دارد و اگر در این زمینه فرهنگ سازی شود ویروس کرونا مهار می شود.

معاون سلامت سازمان پدافند غیر عامل کشور و هیات همراه روز سه شنبه از مرز سیرانبند بانه، پایگاه سلامت شهری و روستایی بوئین و بیمارستان رازی شهرستان بانه بازدید کردند.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است.

برچسب‌ها پدافند غیر عامل بانه مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل بانه مرزبانی پدافند غیر عامل بانه مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه طرح مکنا در یگان‌های مرزبانی گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا گفت : طرح مکنا با هدف ایجاد کیفیت، ترقی و تعالی سازمانی در سراسر کشور آغاز شده بود که استان گلستان بعنوان نخستین استان این طرح را با موفقیت اجرایی کرد.

او افزود : با اجرای این طرح کار بهسازی و مناسب سازی تمام پاسگاهها و ساختمانهای فرماندهی مرزبانی در گلستان اجرا شد.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • اختتامیه طرح مکنا در یگان‌های مرزبانی گلستان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر