Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با بیان اینکه فقط ۱۷درصد مردم دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، گفت: از مردم درخواست می‌کنم با تزریق واکسن و استفاده کامل از ماسک اجازه شیوع بیماری را در کشور ندهند.

احمد وحیدی در سی و دومین نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در محل وزارت کشور، خطر شیوع و سرایت پذیری اُمیکرون را بالا توصیف کرد و گفت: برای کنترل و مهار این سویه جدید نیازمند رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی به‌شکل استفاده از ماسک و تقویت روند تزریق دُز دوم و در گام بعدی دُز سوم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با بیان اینکه کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند زمینه را برای ابتلا و به تبع آن بستری بیشتر بیماری در کشور منجر شود از عموم مردم کشور خواست به شدت مراقبت‌های بهداشتی را رعایت کنند و اجازه ندهند بیماری در کشور اوج گیرد.

وحیدی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در فرایند مراحل پنج گانه طرح هوشمندسازی محدودیت‌ها قرار داریم، خاطرنشان کرد: اجرای موفق طرح هوشمندسازی محدودیت‌ها به همراهی و عدم عادی‌انگاری بیماری از سوی مردم نیاز دارد و برای همین همه مراکز از جمله تالارها، رستوران‌ها، حمل و نقل عمومی، مراکز اداری و آموزشی همه باید اصول بهداشتی را رعایت کامل کنند.

وی ادامه داد: یکی از کارهایی که باید به فوریت برای کنترل و مهار سویه اُمیکرون اتفاق افتد، تسریع در روند واکسیناسیون است و طبق آخرین آمارها میزان تزریق دُز سوم واکسن در کشور حدود ۱۷ درصد است که باید این آمار ارتقا یابد.

وزیر کشور خواست برنامه‌های فوق‌العاده مدارس که موجب تجمع و دورهمی است برگزار نشود و در ادامه افزود: کلاس‌های درس به دلیل جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان حضوری برگزار می‌شود.

موضوع نظارت بر سفرهای خارجی از دیگر محورهای مورد اشاره فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا بود که در این زمینه، گفت: باید افرادی که وارد کشور می‌شوند تاییدیه‌های لازم بهداشتی چون تزریق ۲ دُز واکسن و پی سی آر منفی را به‌همراه داشته باشند.

 

بازگشت محدودیتها در صورت شدت اُمیکرون و افزایش تعداد شهرهای نارنجی و قرمز

وزیر کشور گفت: اگر شهروندان پروتکل‌های بهداشتی رعایت نکنند و اُمیکرون شدت پیدا کنند بی تردید محدودیتها باز می گردد.

متأسفانه براساس گزارشها تزریق دُز سوم ۱۷ درصد اعلام شده است که باید افزایش پیدا کند چرا که ایمنی بیشتر و اطمیان بخشی را ایجاد می‌کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا احمد وحیدی وزارت کشور واکسن کرونا دز سوم واکسن کرونا دز سوم واکسن افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا ا میکرون د ز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ به رژیم صهیونسیتی دل مردم را شاد کرد

استاندار خراسان شمالی حمله شب گذشته سپاه به رژیم صهیونیستی را غرورآفرین توصیف کرد و گفت: این حمله دل مردم ایران را شاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ یکشنبه بیست و ششم فروردین _ در جلسه عفاف و حجاب خراسان شمالی اظهار کرد: حجاب و عفاف علاوه بر مبنای دینی و قانونی، یک هنجار عرفی است و همه مکلف به رعایت آن هستند.

وی اجرای طرح نور و سایر برنامه‌ریزی‌ها برای مقابله با مسئله بی حجابی را مورد توجه قرار داد و افزود: رعایت حجاب امری شرعی و قانونی است و همگان باید مقید به رعایت قانون و احترام به آن باشند.

استاندار خراسان شمالی از تمام کسانی که در این زمینه اقدام می‌کنند قدردانی و خاطرنشان کرد: با همدلی و هم افزایی همه دستگاه‌ها، مدیران و نهادها شاهد ریشه کنی بی حجابی باشیم و با هماهنگی قوی‌تر این مسیر طی شود.

حسین‌نژاد با بیان اینکه حمله به اعتقاد دینی و موضوع عفاف و حجاب و رواج بی حجابی از دسیسه‌های دشمن است، گفت: برنامه‌ریزی و انسجام در تمام دستگاه‌ها وجود داشته باشد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز و غرورآفرین سپاه پاسداران، گفت: حمله هوشمندانه و اقدام تنبیهی سپاه پاسداران در پاسخ به شرارت‌های رژیم جعلی اسرائیل موجب شادی دل مردم شد.

حسن ناهیدی، معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه موضوع عفاف و حجاب در بین بازاریان و اصناف، واحدهای صنفی مختلف و عاملان فروش، مراکز آموزشی، و.. در جامعه مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: نباید با بی مبادلاتی برخی معدود در این حوزه ارزش‌ها خدشه دار شود.

وی با اشاره به اجرای طرح نور در این زمینه، اضافه کرد: رعایت حجاب و حفظ ارزش‌ها ضروری است و برنامه ریزی مدون برای آن از اهمیت ویژه برخوردار است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی توجه به عفاف و حجاب در تمام حوزه‌ها و اقدامات فرهنگی و ارشادی را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌ها مکلف به اندیشیدن تدابیر لازم و هماهنگی در اجرای طرح‌های در دست اقدام هستند.

کد خبر 744479

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • فردا مدارس هرمزگان غیرحضوری برگزار می شود
  • زنگنه در گفت گو با قدس: حرایم بهداشتی مانع اصلی ورود مردم به صنعت دام کشور هستند
  • خدمات بهداشتی به ۳۴۳۶ مورد حیوان گزیدگی در کردستان ارائه شد
  • نشست فوق‌العاده وزاری خارجه کشور‌های اروپایی سه‌شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد
  • پاسخ به رژیم صهیونسیتی دل مردم را شاد کرد
  • نخستین واکسن ۵ ظرفیتی مننژیت در نیجریه تزریق شد