Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@03:24:13 GMT

رئیسی: شعار دولت تعامل با دنیاست

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۱۶۷۹

رئیسی: شعار دولت تعامل با دنیاست

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران امشب سه شنبه (5 بهمن ماه) در چهارمین گفتگوی زنده خود با مردم، اظهار داشت: ما در سیاست بین‌المللی در جمهوری اسلامی فعالیت های بیشتری داشتیم و داریم لکن در این سیاست توازن برقرار نشده است حتی در حوزه اقتصادی هم همین طور است باید یک توازن در بین سیاست هایمان در حوزه بین المللی برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چرا نباید همکاری ها با همسایگان اتفاق نیفتد مثلاً در سفری که به تاجیکستان داشتم اکنون حجم مبادلات ۳ برابر شده است یا در سفر به ترکمنستان سوآپ گازی یا بحث ترانزیتی را داشتیم و اخیرا با کشور آذربایجان نیز اتفاقاتی در حال وقوع است.

رییس جمهور گفت: چرا نباید با روسیه ارتباط برقرار کنیم می توانیم با استفاده از ظرفیت های موجود در کشور های دنیا سطح علمی فضایی اقتصادی کشور را ارتقا دهیم زیرا ظرفیت های در ایران وجود دارد که برای روسیه مهم است و بالعکس ظرفیت های در روسیه وجود دارد که برای ایران مهم است.

رییسی تصریح کرد: شعار دولت تعامل با دنیاست و ما با تمام کشورهای جهان درصدد ارتباط هستیم و این موضوع از بدو ورود به دولت در دستور کار دولت سیزدهم بوده و هست.

ادامه دارد . . . 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور گفتگوی زنده گفتگو با مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی فاز توسعه نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد

فاز دوم نیروگاه برق سمنان به ظرفیت ۳۶۶ مگاوات در قالب طرح توسعه این نیروگاه و در راستای تلاش‌های دولت مردمی برای رفع ناترازی‌های تامین انرژی، با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید ابراهیم رئیسی که به منظور انجام دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، صبح امروز پنجشنبه به استان سمنان سفر کرده است، در بدو ورود به این استان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری سمنان، فاز دوم این نیروگاه به ظرفیت 366 مگاوات را افتتاح کرد.

نیروگاه شهید باکری سمنان یکی از نیروگاه‌های پیشرو در تامین برق صنایع و از نوع سیکل ترکیبی با ظرفیت تولید 324 مگاوات شامل 2 واحد گازی 162 مگاواتی است که فاز دوم آن به ظرفیت 366 مگاوات با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید و ظرفیت نیروگاه را به 690 مگاوات رساند.

فاز دوم نیروگاه گازی سمنان در قالب تامین تجهیزات، انجام طراحی، مهندسی، نصب و راه‌‍اندازی دو واحد توربین ژنراتور گاز کلاس E پیشرفته به ظرفیت نامی 366 مگاوات در شرایط ایزو با سرمایه‌گذاری 90 میلیون یورویی اجرایی شد.

این طرح جزو طرح‌های پیشران اقتصادی کشور و در راستای رفع ناترازی‌های بخش انرژی است که با همت دولت مردمی در کمتر از یکسال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رئیسی فاز توسعه نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشور‌های منطقه در تعامل بود
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از عملیات سپاه
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه پاسداران به اسرائیل
  • همکاری با ایران اولویت سیاست خارجه روسیه است