Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل دادستان مرکز استان اردبیل گفت: ۱۴ نفر از عوامل درگیری در بهارآباد با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.


سید عبدالله طباطبایی دادستان اردبیل ۵ بهمن در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: در خبر درج شده دیروز دال بر درگیری در یکی از محلات اردبیل به قید فوریت و با صدور دستورات لازم قضایی، پرونده لازم تشکیل و متهمین دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به جهت حساسیت موضوع در یوم جاری توسط بازپرس و خارج از نوبت رسیدگی و ۱۴ نفر با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.


دادستان مرکز استان تصریح کرد: امنیت شهروندان ولایی استان خط قرمز تشکیلات قضایی بوده و دادستانی با عزم جدی در برخورد با این گونه موارد هیچ مماشاتی نخواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی درگيري دادستان بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۱۲۰ هزار نهال در نهالستان موقت بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، مهدی محمدی گفت: در رابطه با طرح مردمی «کاشت یک میلیارد درخت»، سهمیه هر یک از شهرستان‌ها تولید ۲۰۰ هزار نهال بوده که تاکنون کاشت ۶۰ هزار نهال شامل ۴۰ هزار قلمه صنوبر و سنجد و ۲۰ هزار بذر پاشی برای نهال زبان گنجشک در نهالستان موقت منابع طبیعی شهرستان انجام شده است.

او با بیان اینکه برای تحقق سهمیه تولید و کاشت ۲۰۰ هزار نهال شهرستان در رابطه با طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت طی چهار سال علاوه بر ظرفیت نهالستان موقت منابع طبیعی از ظرفیت کشاورزان و برخی از شرکت‌ها نیز استفاده شده است، گفت: در این رابطه منابع طبیعی براساس تعهد بذر و نهاده لازم را در اختیار کشاورزان گذاشته و نظارت لازم در تولید و کاشت این نهال‌ها را دارد و آموزش لازم را نیز به آنها ارائه می‌دهد تا تولید نهال داشته باشند.

محمدی افزود: به منظور مدیریت مصرف و استفاده از منابع آبی و کنترل بهتر علف‌های هرز، تولید این نهال با استفاده از کشت زیرپلاستیک و آبیاری قطره‌ای در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • دادستان اردبیل: پوشیدن لباس‌های خلاف شرع، جرم است
  • بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از زمان آغاز جنگ غزه
  • یک‌هزار و ۶۸۲ زندانی در قم مشغول کار هستند
  • دادستان اردبیل : عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل شناسایی و دستگیر شد
  • ژنرال مایلی‌کهن را روانه زندان می‌کند؟
  • برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی در قزوین
  • با اخلالگران نظام اقتصادی و فضای مجازی برخورد می‌کنیم
  • پیش‌بینی تولید ۱۲۰ هزار نهال در نهالستان موقت بهار
  • اعلام دلیل بازداشت موقت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده؛ تنش با ماموران عفاف و حجاب!
  • شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی