Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عبدالله طباطبایی سه‌شنبه شب در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با همکاری اهالی محله بهار آباد، فیضیه  و نیز همکاری و هشیاری  نیروهای امنیتی  و حضور به موقع مجموعه قضائی ، این افراد قبل از انجام هرگونه اقدام اخلال نظم عمومی در محل دستگیر شده و به مراکز قضائی منتقل شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با بیان اینکه با همکاری پلیس امنیت عمومی و حضور بازپرس جوانب امر در این اقدام در نظر گرفته شده است گفت: به هیچ وجه در این حادثه درگیری فیزیکی رخ نداده و هیچیک از طرفین با هم درگیر نشدند که این ناشی از همکاری مردم و اقدامات پیشگیرانه لازم و به موقع نیروهای امنیتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی بیان کرد: تا ساعت ۱۵ عصر امروز افراد دستگیر شده تفهیم اطلاعات شده و برای ۱۴ نفر از این متهمان قرار بازداشت صادر روانه زندان مرکزی اردبیل شدند.

وی با بیان اینکه تعدادی از دستگیرشدگان با قرار وثیقه آزاد شدند، افزود: خانواده‌ها مراقب رفت و آمد فرزندان خود باشند چرا که عده‌ای از نوجوانان و جوانان بدون آگاهی در دام افراد شرور می‌افتند و اقدامات غیر قانونی انجام می‌دهد.

دادستان اردبیل بیان کرد: پلیس و مجموعه قضائی استان به طور جدی با اخلال گران نظم عمومی برخورد خواهد کرد و اجازه نمی‌دهند تا افراد شرور موجب اذیت و آزار شهروندان شوند.

دیروز در اثر درگیری افراد شرور در یکی از محلات حاشیه شهر  اردبیل۶۰ نفر دستگیر شده بودند.

برچسب‌ها دادگستری درگیری پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری درگیری پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دادگستری درگیری پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد

به گزارش صدای ایران، سرهنگ سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، ماموران کلاننتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام؛ که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلا" زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند. وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. 

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی فبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • رفتاردرمانی دیالکتیکی برای اختلال شخصیت مرزی
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • اختلال اضطراب اجتماعی چیست و چگونه درمان می‌شود؟
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند