Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@06:32:25 GMT

عاملان شرارت های مستانه در مشهد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۲۲۱۵

7 جوان و نوجوان که در پی مصرف مشروبات الکلی با چوب و چماق و چاقو به جان خودروهای مردم افتاده بودند و با شرارت های ترسناک عابران را نیز مجروح می کردند با تلاش شبانه نیروهای انتظامی مشهد دستگیر شدند.

به گزارش خراسان، ساعت حدود 21 شب دوشنبه گذشته ،شهروندان در تماس با پلیس 110،از شرارت های وحشتناک و تخریب خودروها با عربده کشی در بولوار حر مشهد ابراز نارضایتی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی دریافت این خبر بلافاصله گروهی ورزیده از نیروهای انتظامی با فرماندهی سرگرد مهدی کرامتی (رئیس کلانتری شهید باهنر) عملیات دستگیری مهاجمان مست را در دستور کار قرار دادند و عازم خیابان حر 42 شدند.

آنان اگرچه یکی از عاملان شرارت را در محل وقوع جرم دستگیر کردند اما دیگر خلافکاران از محل گریخته بودند به همین دلیل و با تاکید سرهنگ حسین دهقان پور (فرمانده انتظامی مشهد) برای دستگیری شبانه عاملان تخریب خودروهای مردم بی درنگ ماموران انتظامی با هماهنگی و کسب مجوزهای قضایی به رصدهای اطلاعاتی پرداختند تا این که شش متهم دیگر را در نقاط مختلف حوزه استحفاظی در حالی به دام انداختند که این عملیات تا سپیده دم روز گذشته به طول انجامید.

بررسی های پلیس نشان داد: این متهمان که برخی از آنان نوجوان هستند با مصرف مشروبات الکلی حدود شش خودروی پارک شده را تخریب کرده اند و دو عابر پیاده را نیز مورد ضرب و جرح قرار داده اند بنابراین تحقیقات بیشتر با معرفی متهمان به مراجع قضایی در این باره ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون عاملان شرارت مستانه مشهد مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها، گشت‌های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.

نگهبان بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

کد خبر 6086902

دیگر خبرها

  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند