Web Analytics Made Easy - Statcounter

عناوین سه نکوداشت دیگر هنرمندان فقید در «نقش ماندگار» [بخش فرهنگی چهلمین جشنواره فیلم فجر] اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نشست‌های نکوداشت سینماگران فقید با نام «نقش ماندگار» [بخش فرهنگی چهلمین جشنواره فیلم فجر] به میزبانی دکتر امیرحسن ندایی (فیلمساز و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس) در روزهای برپایی جشنواره برگزار خواهد شد و علاوه بر نشست‌ نکوداشت «خسرو سینایی» با سخنرانی شاهین فرهت و نشست نکوداشت «اکبر عالمی» با سخنرانی شهاب‌الدین عادل و سیف‌اله صمدیان، برپایی سه نشست دیگر نیز در این بخش پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از این نشست‌ها، نکوداشت «کامبوزیا پرتوی» (فیلمنامه‌نویس و کارگردان) با سخنرانی «جابر قاسمعلی» با موضوع «فیلمنامه و سبک بیانی نویسنده» برگزار خواهد شد.

نشست نکوداشت «رحیم رحیمی‌پور» (نویسنده و کارگردان) نیز در روزهای جشنواره با سخنرانی هوشنگ توکلی (بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر) با موضوع «دغدغه یک فیلمساز عدالتخواه» برگزار خواهد شد.

پنجمین نشست نکوداشت بخش فرهنگی جشنواره چهلم به «فرشته طائرپور» (تهیه‌کننده سینما) اختصاص خواهد داشت و منوچهر شاهسواری (تهیه‌کننده و مدیرعامل خانه سینما) در این نشست با محوریت «تولید در سینمای کودک و نوجوان» سخنرانی خواهد کرد.

این نشست‌ها، در جریان چهلمین جشنواره فیلم فجر در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از 12 تا 22 بهمن به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر جشنواره فیلم عضو هیات علمی دانشگاه سینمای کودک جشنواره فیلم فجر برج میلاد ۲۲ بهمن تئاتر جشنواره فیلم فجر عضو هیات علمی دانشگاه کودک و نوجوان چهلمین جشنواره فیلم فجر برگزار خواهد شد بخش فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عالی زاده صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج با حضور ۱۰ گروه دختر و ۱۰ گروه پسر در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره که توسط خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر برگزار می‌گردد، در ۲ بخش سرودهای ملی و محلی خواهد بود و گروه‌های سرود دختران و پسران استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره به اجرا خواهند گذاشت.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر افزود: امید مهرنیا مسؤول خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، مهمان ویژه این جشنواره می‌باشد که داوری این جشنواره نیز در کنار داوران برجسته استان به عهده خواهد داشت.

وی یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان دانست و افزود: این برنامه توسط مسؤول خانه سرود و موسیقی بسیج در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن ۲۲ بهمن سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برگزار می‌شود.

عالی زاده، اهدای جوایز به برگزیدگان مرحله استانی در ۲ بخش دختران و پسران در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسران و همخوان برتر دختران، رهبر برتر و همچنین معرفی گروه‌های برتر به مرحله کشوری، را از شاخصه‌های این جشنواره بیان کردند.

کد خبر 6086160

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • جشن با شکوه فرشته ها در همدان برگزار شد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • نکوداشت مختومقلی فراغی در ۲۷ اردیبهشت
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود
  • جزییات جشنواره عکس نیکوکاری تشریح شد
  • فردوسی متعلق به تمامی فارسی‌زبانان است
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم