Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و سیم برق در میاندوآب مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات و بررسی ها، ماموران کلانتری ۱۳ شهید باهنر موفق شدند ۶ نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار و ۲ نفر مالخر اموال سرقتی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم آنها را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه سارقان در بازجویی‌ها به ۳۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی (خانه باغ‌ها) به ارزش چهار میلیارد ریال معترف شدند، گفت: در این رابطه ۶ نفر سارق و ۲ نفر مالخر به همراه پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند. 

سرهنگ رستم‌پور از مالکان خواست تا خانه باغ های خود را به دوربین های مداربسته مجهز کرده و ضمن سرکشی مداوم ، از نگهداری اموال قیمتی و باارزش خودداری کنند.

میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

برچسب‌ها سرقت امنیت انتظامی میاندوآب کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت امنیت انتظامی سرقت امنیت انتظامی میاندوآب کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز