Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@00:14:56 GMT

رنگین کمانی‌هایی که پول سازند

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۲۹۵۲

رنگین کمانی‌هایی که پول سازند

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - نائب زاده مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: پیش بینی می‌شود امسال حدود ۳۰ تُن ماهی قزل آلای رنگین کمانی در استان پرورش و صید شود.

او گفت: ۱۲ باب استخر (صنعتی و دو منظوره) به صورت فعال و غیرفعال در استان وجود دارد که پیش بینی می شود تا پایان سال تمامی استخر‌های پرورش ماهی قزل آلای رنگین کمان فعال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

آغاز فصل رهاسازی ماهی سردابی در خراسان جنوبی

پارسال ۳۷.۱ تُن ماهی قزل آلای رنگین کمان در استان تولید شد؛ در چند سال اخیر عواملی مانند تغییر اقلیم، کاهش دبی منابع آبی و خرده مالکی منابع پرورش تولید این ماهی باعث کاهش میزان تولید شده است.

نائب زاده گفت: این ماهی در شهرستان‌های بشرویه، قائنات، سربیشه، خوسف و طبس پرورش داده می شود.

مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: بازار پسندی، سودآوری، استفاده از آب خروجی استخر‌ها جهت کشاورزی و بهبود کمیت و کیفیت تولید محصولات زراعی و باغی از دیگر مزایای پرورش قزل آلای رنگین کمانی است.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماهی قزل آلا جهاد کشاورزی شیلات و آبزیان قزل آلای رنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری

سازمان تامین اجتماعی به منظور حمایت از افراد شاغل طرحی را به عنوان بیمه بیکاری در نظر گرفت تا در صورت بیکار شدن کارکنان آنها بتوانند از مزایای بیمه بیکاری بهره‌مند شوند و امرار معاش کنند.

اما به گفته شهروندخبرنگار با وجود اینکه در سال جدید تمامی حقوق ها افزایش یافته است اما این افزایش شامل بیمه بیکاری نمی شود.

وی با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و درود بنده ٢۴ سال پرداختی بیمه دارم و هنگامی که هرساله افزایش می‌خورد ما هم با همان افزایش همه ساله بیمه را پرداخت می کردیم. اکنون بنده یکسال و نیم تعدیل شدم و از بیمه بیکاری استفاده می‌کنم. اما با وجود اینکه در سال جدید همه حقوق‌ها افزایش داشته اما فقط بیمه بیکاری هست که افزایش شاملش نمی شود و وقتی این موضوع را پیگیری کردم به من اعلام کردند قانون افزایش نداریم. اما همه چیز گران شده است و از سوی دیگر بنده مستاجر و متاهل هستم و فرزند دانشجو دارم خواهش می‌کنم این موضوع را رسیدگی کنید مشکل خیلی از مردم است.

منبع: رنجبر - شهروند خبرنگار

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • چالش تولید زعفران در سرزمین طلای سرخ
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • آغاز تولید تخم اصلاح شده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان