Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@10:19:13 GMT

خاموشی‌های با برنامه در گیلان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۲۹۶۲

خاموشی‌های با برنامه در گیلان

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان، شرکت توزیع برق گیلان اعلام کرد: به دلیل تعمیرات خطوط انتقال برای افزایش پایداری شبکه‌های برق و بهبود نیرورسانی، جریان برق فردا، ۶ بهمن ۱۴۰۰، در برخی مناطق شهرستان‌های آستارا، صومعه سرا، شفت، سیاهکل، کوچصفهان، ماسال، رضوانشهر، لاهیجان، کپورچال، ناصرکیاده و رشت قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برق در آستارا سر خط مربوط به بازار لوندویل از ساعت ۹ تا ۱۰ و روستای خان حیاطی -روستای چلوند (ترانس چلوند ۲) از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و روستای خسرو محله- (ترانس خسرو محله ۳) ۱۳:۳۰ تا ۱۴ قطع می‌شود.

برق در صومعه سرا انشعابی صیقلوندان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ قطع می‌شود.

برق روستای نصیرمحله شفت از ساعت ۱۰ تا ۱۲ قطع خواهد شد.

برق قسمتی از حوزه شهری سیاهکل از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۵۰ قطع می‌شود.

برق در کوچصفهان برنجکوبی ولی زاده –نویده - ملاسرا-روبروی قهوه خانه بافکر - کیسه گیلان - روستا‌های کوچصفهان-بلسبنه- شرکت ریسندگی گیلان - شرکت ریسندگی گیلان - شرکت امیر منصور ایرانیان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ قطع می‌شود.

برق چماچار ماسال از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ قطع می‌شود.

برق سندیان رضوانشهر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ قطع می‌شود.

برق روستای علیسرود لاهیجان از ساعت ۱۱ تا ۱۳ قطع می‌شود.

برق در کپورچال پرورش قارج گوشتی محمدابراهیمی - کپورچال-روستای تربه بر- شرکت کشت وصنعت قارچ زرین شمال - چهارفریضه-روستای تربه برابکنار - شرکت فلس نقره‌ای – لچلیک - شرکت تعاونی مرغ گوشتی شاهد از ساعت ۹ تا ۱۱ قطع می‌شود.

برق ناصر کیاده در روستا‌های ناصر کیاده، کچلام، ایوان استخر، کورنده، بخشی از حسنعلیده از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ قطع می‌شود.

برق در روستای میر درسیاسر و سراجار - بخشی از پایین رود پشت کیاشهراز ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ قطع می‌شود.
برق شهرستان رشت در شهرداری – بانک ملت – و بانک انصار سابق و اطراف و ابتدای خیابان شریعتی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و درگلسار – بلوار توحید – ساختمان برج گلسار و کوچه حکمت و اطراف از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰ قطع می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون گیلان قطع برق خاموشی برنامه خاموشی مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون ساعت ۱۰ تا ۱۲ قطع ۳۰ قطع می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۷۲ هزار تن کود شیمیایی در گیلان

ایسنا/گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از توزیع بیش از ۷۲ هزار تن کود شیمیایی به کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

صالح محمدی امروز، ۹ فروردین ماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان اسفندماه، ۷۲ هزار و ۹۰۰ تن انواع کودهای شیمیایی ازته، فسفاته و پتاسه بین ۲۰۰ کارگزار شرکت تعاونی و بخش خصوصی این استان توزیع شده است.

وی افزود: در سال زراعی گذشته توزیع کود شیمیایی از طریق حواله الکترونیکی صورت گرفت که کشاورزان برای دریافت سهمیه کود به مراکز جهاد کشاورزی و مراکز خدمات غیردولتی مراجعه و با ثبت سطح زیر کشت در سامانه پهنه‌بندی از طریق سامانه پایش کود براساس میزان سهمیه ابلاغی نسبت به دریافت سهمیه تخصیصی اقدام کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان یادآور شد: بر اساس توصیه آزمایشگاه، بهره‌برداران باید قبل از استفاده از کودهای شیمیایی، با انجام آزمون خاک، نسبت به تغذیه کودی در مزارع خود اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۷۲ هزار تن کود شیمیایی در گیلان
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • اطلاعیه قطعی برق
  • اکبر گلپا؛ خاموشی صدایی که در گلهای رادیو گل کرد
  • اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • دلجویی از خانواده نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال ۱۴۰۳ + برنامه تشییع
  • بازدید رایگان از موزه ملی تا ساعت ۲۲ امشب/اجرای برنامه های متعدد
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • مسابقه «کتاب شیرین» برگزار می‌شود؛ ساعت دقیق پخش مسابقه «کتاب شیرین»؟