Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامرضا جعفری روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: از این پس افراد سخت گویش در استان هرمزگان خصوصا ناشنوایان و کم شنوایان و سایر افراد در شرایط مشابه که نمی توانند با فوریت های پلیسی۱۱۰ تماس داشته باشند، می توانند خواسته انتظامی خود را به مرکز تجمیع ۱۱۰ استان هرمزگان از طریق پیامک به شماره ۱۱۰۷۶ ارسال که بلافاصله خبر از طریق سامانه های تخصصی به کلانتری و پاسگاه ها و پلیس های تخصصی ارجاع و به خواسته آنان رسیدگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: جهت رسیدگی به خواسته افراد سخت گویش، می بایست آدرس کامل و خواسته دقیق آنها در پیامک ارسال گردد تا به خواسته آنان سریعتر رسیدگی شود.

فرمانده انتظامی هرمزگان افتتاح سامانه پیامکی ۱۱۰ را عامل افزایش خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: پلیس در راستای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان گام برمیدارد و این سامانه نیز گامی دیگر در حوزه هوشمند سازی پلیس است

سردار جعفری تصریح کرد: از ابتدای امسال تا پایان دیماه تعداد تماس های شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، ۳۸۳ هزار و ۲۴۹ مورد تماس بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ در صد کاهش داشته است.

برچسب‌ها پلیس 110 هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس 110 هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس 110 هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه

شناسنامه یکی از اسناد هویتی برای تمامی افراد محسوب می‌شود. چرا که یکی از مهمترین مدارک برای پیمودن مسیر‌های مختلف زندگی مانند تحصیل، شغل و یا ازدواج بسیار حائز اهمیت است و در صورت نداشتن آن افراد با مشکلات جدی مواجه می‌شوند. اما برخی از فرزندان مادر ایرانی هستند که به صورت قانونی در کشور ساکن هستند، اما فرزندان آنها از داشتن شناسنامه محروم هستند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار 

سلام عرض ادب من فرزند مادر ایرانی هستم. مدت ۳ سال است که برای دریافت شناسنامه در اداره اتباع استان البرز تشکیل پرونده دادم.اما هر زمان پیگیری کردیم به نتیجه نرسیدیم. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری
  • برای موضوع حجاب از فراجا خواسته شد به میدان بیاید | پلیس نباید فکر کند که در طرح حجاب و عفاف تنها مانده است
  • اتصال سیستم پیامک (SMS) به CRM: راهنمای کاربردی
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • ارتباط چشمی چیست و چطور در آن مهارت پیدا کنیم؟