Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@05:06:18 GMT

فروش اینترنتی تخم مرغ و برنج در اهواز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۳۲۷۱

فروش اینترنتی تخم مرغ و برنج در اهواز آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نژاد زاده سه شنبه شب در گفتگویی با صدا و سیمای خوزستان اظهار کرد: در راستای مقابله با دلالی در عرضه محصولات کالاهای اساسی، عرضه مستقیم کالا توسط برنامه‌های کمک نوآور (استارتاپ) در استان انجام می‌شود.

نژاد زاده افزود: سامانه بازرگام به عنوان نخستین کمک نوآور (استارتاپ) در استان خوزستان عرضه تخم مرغ و برنج را در آغاز کرده و این محصولات را براساس نرخ مصوب در منزل به دست مصرف کنندگان می‌رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین از روز چهارشنبه نیز در شهرستان اهواز عرضه برنج دانه بلند هندی نیز در سامانه بازرگام انجام خواهد شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بیان کرد: همچنین برنامه کاربردی فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز به زودی فروش اینترنتی خود در استان را آغاز می‌کند.

نژاد زاده همچنین از فروش برنج هندی با قیمت مصوب هر کیلو ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در جهت تنظیم بازار محصول برنج در استان خبر داد.

کد خبر 5409127

منبع: مهر

کلیدواژه: کشاورزی خوزستان جهاد کشاورزی خوزستان تخم مرغ برنج بارش برف بوشهر ویروس کرونا برف و کولاک کرمانشاه خطبه های نماز جمعه دهه فجر آمار کرونا سیل کرمان برف روبی برف و یخبندان اردبیل تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیرو‌های مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی  ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرز‌های میهن اسلامی  به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیرو‌های مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • ایران، زن هندی را تحویل داد!
  • یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد
  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • جدیدترین قیمت شکر و برنج خارجی در بازار | برنج هندی و پاکستانی کیلویی چند شد؟