Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به بی‌عدالتی‌هایی که در توزیع امکانات و خدمات در برخی نقاط شهر یزد وجود دارد گفت: تاکید شورای شهر یزد در بررسی بودجه ۱۴۰۱ عدالت محوری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، غلامحسین دشتی صبح امروز در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد امروز بودجه 1401 توسط شهردار به شورای اسلامی شهر یزد تقدیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر یزد در بررسی بودجه 1401، به صورت ویژه عدالت‌محوری را مورد توجه قرار می‌دهد تا بتوان عدالت بیشتری در مناطق مختلف شهر ایجاد کرد.

وی به در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در باب اهمیت انقلاب اسلامی هرچه که گفته شود، در حد شناخت و فهم ما خواهد بود و عظمت انقلاب اسلامی که حضرت امام در وصایای خود می‌فرمایند از قلمی مثل من عاجز است بیان اهمیت آن و این صحبت حضرت امام نشان از جایگاه انقلاب دارد.

مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس برای افزایش حقوق سربازانرئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر مشهد: بردرآمدهای پایدار به‌جای شهر فروشی در بودجه 1401 تاکید شده استرئیس مرکز آمار: کاهش نرخ تورم ناشی از تغییرات لایحه بودجه 1401 بود

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: تحقق فرهنگ ناب نبوی و علوی در قالب یک نظام سیاسی نیازمند استعداد و ظرفیت تاریخی و ملتی است که حضرت امام در وصف آنها می‌فرمایند من با جرات مطمئن هستم که ملت ایران در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عصر رسول الله(ص) هستند و همچنین بهتر از مردم کوفه و عراق در عهد امیرالمومنین(ع) هستند.

دشتی افزود: ما در عصری زندگی می‌کنیم که جهان مادی با بهره‌گیری ناصواب از علم، فناوری و تمام ثروت‌های مادی پایان دین و خدا را در عرصه زندگی خود اعلام می‌کرد و بدون حضور و نقش خدا در دین و زندگی، شیطان را به تمام زندگی خود وارد کرده‌اند و در چنین زمانی مردم ما پا به این میدان گذاشتند و در مقابل بی‌رحمی‌های استکبار جهانی، تاکنون ایستادگی کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با دین مداری ایران مشکل دارد گفت: در واقع ما در حال مجازات شدن هستیم که چرا تلاش می‌کنیم ارزش‌های دینی و الهی در میان مردم جاری و ساری شود.

این نظام خدمت‌گذارانی صادق، جهادی، مومن و ولایی می‌خواهد که انشاالله با پشت سرگذاشتن مشکلات فعلی که حل شدنی هم هست، انشاالله یک الگوی مناسب از حکومت الهی ایجاد و زمینه و مقدمات حکومت حضرت مهدی موعود(عج) را فراهم کند.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر یزد بودجه 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زیاد نخاله با رهبر انقلاب

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه، عصر امروز - پنج شنبه- با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

این خبر تکمیل می شود.

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • دیدار زیاد نخاله با رهبر انقلاب
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • امیدآفرینی و تحقق شعار سال اولویت شهرداری و شورای شهر است
  • بانکی پور: فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • افزایش ۳۹ درصدی بودجه شهرداری محمدیه