Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: جریان سیاسی استان خوزستان فعالیت سیاسی خود را دایر بر مفاهیم قرآنی کرده و کانال کشی فکری کنند و مانع از جولان افکار غربی در بین جوانان شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام علیرضا مالکی استاد حوزه و دانشگاه در نشست فعالان سیاسی و فرهنگی استان خوزستان در مسجد امام حسین (ع)اهواز اظهار داشت: جهاد یکی از کلیدواژهای است که مقام معظم رهبری مرتب و به ویژه در دوره اخیر خیلی بدان تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهاد در نگاه دینی جهد و تلاشی است که در مقابل و برابر دشمن باشد و اگر تلاشی که موجب پیشرفت و ناامیدی دشمن در عرصه های مختلف نشود، جهادی نیست.

این استاد حوزه و دانشگاه در این نشست با اشاره به وظیفه سنگین فعالان فرهنگی و سیاسی در گره‌گشایی از اذهان عموم مردم تاکید کرد: جریان تحریف با پول آمریکا و سعودی ها در تلاشند که افکار عمومی را منحرف و در مبانی فرهنگی و انقلابی کشور دگردیسی ایجاد کنند.

وی بیان داشت: یکی از مبانی مهمی که می تواند در مقابل هجمه فرهنگی غرب، جامعه را ایمن سازد، کار مبنایی و اعتقادیی استوار بر کتب شهید مطهری و علامه مصباح است. جوانان برای اینکه در مقابل سیل شبهاتی که علیه انقلاب از سوی سعودی ها و صهیونیست ها روان است؛ مصون بمانند، باید مسلح به این مبانی انقلابی باشند.

مالکی تصریح کرد: جریان سیاسی استان خوزستان فعالیت سیاسی خود را دایر بر مفاهیم قرآنی کرده و کانال کشی فکری کنند و مانع از جولان افکار غربی در بین جوانان شوند.

رئیس سازمان تبلغات اسلامی در اصفهان: جهاد عظیم روزگار ما جهاد" تبیین" استرئیسی: بهترین تبیین‌کننده خط امام(ره)، رهبر انقلاب هستند/ باید با تحریم و تحریف مبارزه کردجهاد عظیم تبیین بزرگترین وظیفه رسانه‌ها و هنرمندان است

وی با اشاره به مساله جهاد ادامه داد: جهاد از کلیدواژه های است که در منظومه فکری رهبری انقلاب از سال 1353 تا کنون برجسته و قابل رهگیری است و در دیدار اخیر با مداحان بیش از 40 بار به این واژه اشاره کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اولویت اول امروز جریان های فکری و فرهنگی خوزستان و کشور باید جهاد بویژه جهاد تبیین باشد و این مسئله ای است که رهبری انقلاب بدان تاکید کردند. هر کسی از افراد براساس دایره نفوذی که دارد مفاهیم و مبانی و دستاوردهای انقلاب را تببین کند.

وی ادامه داد: جامعه مومنین خوزستان باید ید واحده شده و در استان شبکه تبیین راه اندازی کنند و این قبیل از جلسات ارزنده که متعلق به مومنین و افراد مستحکم انقلابی است و بر مبنای قران و مسجد است؛ نوید یک رویش ارزنده و عمیق است که می تواند فارغ از هیجانات سیاسی؛ عمق سیاسی و دینی تحولات استان را افزایش دهد.

مالکی گفت: دهه فجر نزدیک است و این بهترین فرصت برای تبیین و راه اندازی و تکمیل شبکه تبیین در استان است و لازم است جریان ها و حلقه های فکری و سیاسی متشکل و دستاوردهای سیاسی و اقتصادی انقلاب را تیین کنند و هر کجا گره ذهنی بود تببین و روشنگری کنند و اجازه ندهند دشمن حقیقت را وارونه جلوه دهد.

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاد حوزه و دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سردار محمدحسین رجبی،   در نشست هم‌اندیشی با فرماندهان بسیج شهرستان شوط که در این شهرستان برگزار شد، گفت: اهتمام برای جهاد تبیین امسال باید در راس فعالیت‌ها و امور قرار گیرد تا از این طریق گام‌های بلندی برای تحقق برنامه‌ها و اهداف بسیج برداشته شود، امید است از این رهگذر شاهد عملی شدن شعار سال نیز باشیم.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه همه مسئولان و کارکنان بایستی در راستای تحقق شعار سال به صورت جهادی گام بردارند، ادامه داد: تلاش برای تامین رضایت مردم باید در اولویت قرار گیرد و در این راستا بایستی به وحدت بین اهل تشیع و تسنن توجه جدی داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه در سال جدید تلاش برای به ثمر رساندن پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام باید در اولویت همه مدیران و مسئولان قرار گیرد و به صورت شبانه روزی در این راستا پای کار باشند، اضافه کرد: پروژ‌های ناقص و در حال اقدام باید سریع‌ تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

رجبی بر لزوم توجه هر چه بیشتر به نسل جدید کشورمان اعم از دانش آموزان دختر و پسر توسط این نهاد انقلابی تاکید کرد و گفت: این قشر از جامعه جایگاه مهم و حیاتی را در آینده به دست خواهند آورد و سکان هدایت کشور را به دست می‌گیرند، بنابراین بایستی با معلمان ارتباط بهتر و موثری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آینده ایران اسلامی در دست نسل جدید کشورمان خواهند بود، ادامه داد: مسئولان آینده از همین دانش آموزان تربیت شده این نسل انتخاب خواهند شد، بنابراین لازم است که در تربیت و پرورش آنها بیش از پیش تامل شود تا به عنوان یک فرد متعهد و توانمند پرورش پیدا کنند و ایران اسلامی را بتوانند در مسیر توسعه قرار دهند

دیگر خبرها

  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • وسواس فکری چیست و چطور درمان می‌شود؟