Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- امیر بحیرایی گفت: در ایام‌الله مبارک دهه فجر امسال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برنامه‌های متنوعی تدارک دیده است که این برنامه‌ها در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

او گفت: برگزاری مجازی همایش‌های مختلف در دانشگاه‌های شهرستان، برگزاری جنگ شادی و جشن انقلاب، برگزاری محفل انس با قرآن، برپایی عصر شعر و خاطره، برگزاری مسابقات کتاب خوانی، مشاعره، محافل علمی، فرهنگی و هنری از جمله این برنامه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: ویژه برنامه‌های متناسب با این روزها در جشن انقلاب، برگزاری بیش از ۷۵ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی شهرستان، گفتمان‌های انقلابی برای انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جدید، برگزاری بیش از ۵۰ مسابقه مختلف ورزشی و فرهنگی در سطح شهر و روستا و نواختن زنگ انقلاب در مدارس از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه فجر در شهرستان برگزار می‌شود.

بحیرایی گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف از جمله عکس، هنر‌های تجسمی و کتاب، برگزاری مسابقات قرآنی، دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های اجرایی این دهه در نهاوند است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد هنری "بهار هنر انقلاب" در آذرشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی هنرمندان شهرستان آذرشهر آثار هنری خود را با مفاهیم دینی و ارزشی، جبهه‌ مقاومت انقلاب اسلامی و عملیات وعده‌ صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم سفاک صهیونیستی به تصویر کشیدند.

این رویداد هنری به همت بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی شهرستان آذرشهر برگزار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • اعتبار حوزه هنری فقط نیم درصد بودجه فرهنگی است
  • رویداد هنری "بهار هنر انقلاب" در آذرشهر
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود