Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از قتل دختر جوان اتباع بیگانه به دست برادرش و دستگیری قاتل در کمتر از ۱۲ ساعت در شهرستان بندرعباس خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه قاتل بالغ بر ۳۲ کیلو و ۴۰۰ گرم ماده مخدر از نوع شیشه کشف گردید.

سردار غلامرضا جعفری در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره حادثه چاقوخوردگی، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل و انجام بررسی‌های کارشناسی، اعضای خانواده مقتول که از اتباع بیگانه ساکن شهرستان بندرعباس بودند، عنوان داشتند دخترشان در یکی از محلات شهرستان در حال تردد بوده که توسط دو جوان مورد حمله و اصابت چاقو قرار گرفته که در مسیر بیمارستان فوت و  متوفی به سردخانه بیمارستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان به تلاش های انجام یافته برای روشن شدن علت این حادثه دلخراش اشاره کرد و گفت: کارآگاهان پلیس با توجه به اظهارات ضد و نقیض و وجود تناقض بین صحبت های اعضای این خانواده و ذکر این مورد که برابر شواهد، مصدوم توسط خانواده اش و به صورت شخصی به بیمارستان منتقل شده است، به آن‌ها مشکوک و جهت بازجویی تخصصی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار جعفری تصریح کرد: اعضای این خانواده در تحقیقات تخصصی در برابر شگرد کارآگاهان چاره ای جز تسلیم نداشته و برادر مقتول به قتل خواهرش به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف و خانواده مقتول نیز به جرم پنهان سازی قتل به همراه قاتل به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه وقوع این قتل در کمتر از ۱۲ ساعت با سرعت عمل و تخصص بالای کارآگاهان پلیس کشف و قاتل نیز به سرعت شناسایی و دستگیر شد، بیان کرد: پس از بازدید از محل سکونت متوفی آثار خونریزی متعلق به مقتول در منزل مشاهده و در بازرسی از منزل نیز ۳۲ کیلو و ۴۰۰ گرم ماده مخدر از نوع شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر لزوم ترویج معنویت در زندگی فردی و اجتماعی اعضاء جامعه و نقش آن در افزایش صبر و تحمل در برابر سختی‌ها و شدائد زندگی، از آمادگی دوایر مشاوره و مددکاری پلیس با کادری متخصص و مجرب برای ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره ای رایگان به عموم شهروندان خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب یکتا ناصر و منوچهر هادی ادامه دارد

به گزارش پارس نیوز ،   یکتا ناصر و منوچهر هادی ، زوج هنرمندی که این روز‌ها اختلاف آنها بر سر دخترشان سوفیا در شبکه‌های اجتماعی جنجال زیادی به پا کرده است، اخیرا در دادسرای امور جنایی تهران حاضر شدند و با پادرمیانی قاضی شهریاری ظاهرا به اختلافات شان پایان دادند.

اما این همه ماجرا نبود و شب گذشته خانم یکتا ناصر با انتشار پستی قضیه را انکار کرد این برخورد واکنش قاضی شهریاری را برانگیخت و در پستی پاسخ خانم بازیگر را داد.

   

پر واضح است که کشیدن اختلافات خانوادگی آن هم به این صورت در فضای مجازی کار پسندیده ای نیست و باعث تشوش اذهان عمومی می‌شود از طرفی دیگر پای فرزند آن ها در میان است و بهتر است این گونه مسائل در خارج از فضای مجازی و به صورت خصوصی به کمک مشاور حل و فصل شود تا نه آینده فرزندشان دچار مخاطره شود نه مردم شاهد تنش های خانوادگی باشند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • اختلافات خانوادگی علت قتل در کرمانشاه
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید/ دستگیری ۲ مظنون حادثه
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید
  • ماجرای عجیب یکتا ناصر و منوچهر هادی ادامه دارد
  • سازش پرونده قتل با پویش به حرمت امام علی (ع) می بخشم در دزفول
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان