Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسبه گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در جلسه شورای پیشگیری از جرم دادگستری اهر اظهار کرد: برخی افراد فرصت طلب از ضعف و غفلت برخی دستگاهها استفاده کرده و با ساخت وسازهای غیرمجاز در محدوده شهری و اراضی کشاورزی با احداث ویلاهای غیرمجاز تخلفات متعددی را انجام داده‌اند که ضرورت دارد دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری با فعال کردن پلیس ساختمان و جهادکشاورزی با تدوام گشت‌های بازرسی اهتمام جدی به این امر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای پیشگیری از جرم دادگستری اهر بر حمایت دستگاه قضایی از مدیران تلاشگر تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌ها با راهکارهای لازم جلوی کاغذ بازی‌ها و معطلی مردم را بگیرند و در این زمینه هرمدیر و کارمندی که عمدا با بهانه تراشی برای مردم مشکل ایجاد کند برخورد جدی خواهد شد.

وی از دیگر مشکلات شهر اهر را سد معبر اماکن تجاری و خدماتی اعلام کرد و از شهرداری اهر خواست با تدبیر لازم و فعال کردن اکیپ گشت سد معبر با خاطیان و ناقضین حقوق عامه مردم برخورد جدی کنند و دستگاه قضایی خود را در این خصوص حامی شهرداری می‌داند.

وی خط قرمز دستگاه قضایی را خدشه‌دار کردن امنیت عمومی توسط برخی افراد اعلام کرد و افزود: خوشبختانه با هماهنگی دستگاه قضایی، نظامی، انتظامی و امنیتی با اینگونه افراد متخلف در کمترین زمان ممکن برخورد جدی می‌شود.

وی به برخی روسای ادارات نیز گریزی زد و گفت: قانون برای همه یکسان بوده و هر مدیری که در خدمت رسانی به مردم در وظایف خود کوتاهی و تعلل کند با تشکیل پرونده قضایی برخورد می‌شود.

این مقام ارشد قضایی شهرستان خطاب به شهردار اهر به وضعیت نابسامان شهری اشاره کرد و افزود: متاسفانه شهرداری با مشکلات متعددی در داخل مجموعه دست به گریبان است که ضرورت دارد شهردار جدید با برنامه‌ریزی و مدیریت لازم، با بسیج تمام امکانات و استفاده از تمام ظرفیت‌ها اقدامات اساسی را برای تغییر چهره شهر انجام دهد و دستگاه قضایی در این زمینه از شهرداری حمایت خواهد کرد.

وی از تلاشهای صادقانه فرماندار اهر در این روزهای برفی و پیگیری امور شهرستان در حوزه‌های مختلف و همراهی و همکاری مجموعه تحت امر  قدردانی کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۳

منبع: فارس

کلیدواژه: ویلا سازی فارس تبریز رئیس دادگستری اهر خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز محمدعلی نظری خاک کشاورزی سدمعبر خاک کشاورزی دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تغییر شیوه‌های آبیاری در بخش کشاورزی مراغه

 شفیعی در آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت جهادکشاورزی مراغه که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: در این زمینه انتقال یافته‌های جدید علمی به مزارع و باغات که جزو رویکرد‌های وزارت جهادکشاورزی است راهگشا به نظر می‌رسد.

وی ابراز امیدواری کرد که جهادکشاورزی مراغه با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد در زمینه افزایش بهره‌وری آب پیشرو باشد و ادامه داد: نظارت و کنترل بازار، تامین امنیت غذایی ، حفاظت از آب و خاک و زنجیره غذایی  مهمترین اولویت‌های جهادکشاورزی است.

 فرماندار شهرستان مراغه با اشاره به جایگاه بخش کشاورزی این شهرستان، گفت: این بخش در مراغه نقش مهمی در تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم دارد زیرا در کنار بخش گردشگری جزو محور‌های توسعه شهرستان محسوب می‌شود.

 مینویی افزود: مراغه در تولید محصولات باغی و همچنین وسعت باغات قطب کشاورزی آذربایجان‌شرقی است و محدودیت منابع آبی بزرگترین مشکل این بخش به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از باغات و مزاع شهرستان همچنان به صورت سنتی آبیاری می‌شود اضافه کرد: افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی شهرستان ضامن توسعه روزافزون منطقه و امنیت غذایی است.

مینویی با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی صندوق حمایت از توسعه کشاورزی مراغه افزود: ۴۹ درصد از اعتبارات این صندوق دولتی است و پرداخت سریع و آسان تسهیلات ارزان‌ قیمت به بهره‌برداران حقیقی و حقوقی با کمترین پیچیدگی از جمله مزیت‌های فعالیت آن محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: متاسفانه خشکسالی و بیمه نکردن محصولات کشاورزی در سال‌های اخیر کشاورزان مراغه را با مشکلات اقتصادی روبرو کرده و مدیریت جهادکشاورزی در چنین شرایطی از حساسیت بسیار برخوردار است.

در این جلسه از زحمات سعید خیراندیش قدردانی و هادی خرسندی به عنوان مدیر جدید جهادکشاورزی مراغه معرفی شد.

مراغه بیش از ۱۰۰ هزار هکتار زمین زراعی و بیش از ۲۰ هزار هکتار باغ دارد این شهرستان، قطب تولید سیب و دارای جایگاه ویژه در تولید محصولاتی، چون بادام، گردو، آلبالو، زردآلو، هلو، انگور، آلوچه، غلات، شیر و گوشت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی جهادکشاورزی در کشور به مسکن اختصاص یافت
  • استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد در جهادکشاورزی
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در روستای صومعه نیشابور
  • فقط ۳۰ درصد دانش کشاورزی وارد مزرعه شده است
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها مشارکت کردند
  • برخورد قاطع با پدیده زمین‌خواری در استان بوشهر
  • برخورد دستگاه قضا با مسئولان و مدیران قانون گریز و متخلف
  • اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
  • ضرورت تغییر شیوه‌های آبیاری در بخش کشاورزی مراغه