Web Analytics Made Easy - Statcounter

عظیم جزیده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از پیروزی بازی گذشته مقابل فولاد سیرجان در هفته بیستم لیگ برتر، شرایط روحی تیم بهبود یافت و کسب پیروزی در بقیه بازی های باقیمانده به خصوص مسابقات خانگی به هدف مهم بازیکنان تبدیل شد.

وی به بازی امروز تیمش مقابل شهرداری ورامین اشاره کرد و گفت: این تیم را به خوبی تجزیه و تحلیل کردیم و اطمینان داریم با توجه به نقاط قوت تیم خود و ضعف تیم ورامین ، قادر به کسب برتری با سه امتیاز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزیده بابیان اینکه تیم شهرداری گنبدکاووس به پیروزی در بازی امروز نیاز دارد تا جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد، ادامه داد: به سبب شرایط کرونایی باز هم از ادامه حضور تماشاگران در سالن مسابقات والیبال جلوگیری شد و ما از نعمت حمایت فراوان هواداران خونگرم خود محروم کرد اما می خواهیم با کسب پیروزی، دل آن ها را شاد کنیم.

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس هم اکنون با ۲۷ امتیاز از ۲۰ بازی خود در رتبه یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و تیم شهرداری ورامین نیز با همین مقدار امتیاز و تفاضل بهتر در رده دهم ایستاده است.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که "فرهاد قائمی" از مشهورترین آنهاست.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نخستین و دومین فصل حضور در لیگ برتر در سال های ۹۷ و ۹۸ در رده هفتم و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال در جایگاه پنجم قرار گرفت.

برچسب‌ها شهرداری گنبد گنبدکاووس لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ورامین گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری گنبد گنبدکاووس لیگ برتر والیبال شهرداری گنبد گنبدکاووس لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ورامین گلستان شهرداری ورامین لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید

به گزارش قدس آنلاین، دیدار چهارم از سری فینال لیگ برتر والیبال اوکراین برگزار شد و در آن، تیم پرامیتی با حساب ۳ بر ۲ از سد اپی‌سنتر گذشت تا با کسب سومین پیروزی، مثل فصل گذشته، قهرمان لیگ اوکراین شود.

هدایت تیم اپی‌سنتر بر عهده مائوریسیو پائز، سرمربی برزیلی تیم ملی ایران است.

پائز روز ۴ اردیبهشت با حضور در تهران، هدایت تیم ملی را رسما بر عهده می‌گیرد تا تیم ایران را برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کند.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است