Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - یاسر عبداللهی گفت: دستگاه‌های اجرایی، طرح‌های آماده خود را با اولویت در اختیار بانک‌های عامل قرار داده و باید طرح‌ها با پیشرفت بالا در اولویت قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در نهمین جلسه کمیته استانی اجرای دستورالعمل تبصره ۱۸ قانون بودجه سال۱۴۰۰ گفت: منابع تبصره ۱۸ به بیشتر دستگاه‌ها اجرایی ابلاغ شده و بانک‌ها هم سه برابر طرح‌های دارای اشتغال زایی بیشتر و ثبت نام شده در سامانه‌های مربوطه مشارکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: مبلغ ۸۵۵ میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه‌ها بند الف تبصره ۱۸ اعتبار برای سال جاری تخصیص می‌یابد و بانک‌های عامل در تکمیل و افتتاح طرح‌ها مشارکت جدی دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید طرح‌های شاخص با اشتغال زایی بالا که حداقل تا خرداد ماه سال۱۴۰۱ تکمیل و افتتاح می‌شوند شامل اعتبارات این تبصره خواهند شد و باید وضعیت این موارد تعیین تکلیف شود.

عبداللهی سهم استانی ابلاغ شده بانک کشاورزی را ۳۰میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این مبلغ یک سوم ۹۲ میلیارد تومان است که تقریبا ۶۲ میلیارد تومان سهم بانک کشاورزی استان اعلام شده و بصورت تلفیقی است.

او می‌گوید: سهم سازمان جهاد کشاورزی برای طرح‌های شاخص و پایش شده بیش از سایر دستگاه‌ها که حدود ۲.۶۶درصد اعتبار سهم استان از کل منابع کشاورزی است که با مشارکت بانک‌های عامل واحد‌های الویت دار در نیمه اول سال آتی به بهره برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل با تاکید بر این که هر دستگاه به تفکیک بانک‌های عامل مورد پیگیری قرار گیرند گفت: تسهیل گری و تسریع روند اجرای تبصره ۱۸ باید مورد توجه قرار گیرد و پیگیری‌ها نیز مستمر و جدی باشد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایجاد اشتغال هدفمندی یارانه ها تامین اعتبار طرح های عمرانی بانک های عامل دستگاه ها تبصره ۱۸ بانک ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اردبیل هشدار سطح زرد صادر کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، پدیده‌های مورد انتظار در اثر این سامانه جوی استقرار ناپایداری‌های فصلی و محلی به ویژه در ساعات بعد از ظهر و عصر از امروز تا ظهر سه‌شنبه (چهارم اردیبهشت) پیش‌بینی شده است.
در اطلاعیه هواشناسی استان اردبیل نوع مخاطره رگبار باران، رخداد رعد و برق، بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندبا‌های موقتی و اثر مخاطره نیز احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی به دلیل بارندگی‌های رگباری و اصابت صاعقه بویژه در نواحی کوهستانی اعلام شده است.
این اداره کل بر لزوم اجتناب از اتراق و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی تاکید کرده است.

دیگر خبرها

  • هواشناسی اردبیل هشدار سطح زرد صادر کرد
  • پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بارش‌های بالای ۲۰۰ میلیمتر سبب سیلاب‌ در هرمزگان و سیستان وبلوچستان شد
  • بارش‌های بالای ۲۰۰ میلی‌متر سبب سیلاب‌ در ۲ استان شد
  • اردبیل| توان و قدرت بالای نیروهای مسلح بر همگان عیان شد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است