Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که کمتر از یک هفته تا برپایی مهمترین رویداد سینمایی کشور باقی است، بلیت‌فروشی سینماهای مردمی فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم‌ فجر از ساعت ۱۰ امروز چهارشنبه ۶ بهمن به صورت آنلاین آغاز می‌شود.

ایران‌تیک، سینماتیکت و گیشه هفت سامانه‌های بلیت‌فروشی برای تهیه بلیت فیلم‌های جشنواره است و بلیت‌ فروشی در سینماهای مردمی مشروط به تکمیل نبودن ظرفیت سالن‌های سینما تا ۲۲ بهمن‌ماه در سامانه‌های آنلاین فروش ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر فرد با یک شماره تلفن همراه می‌تواند از هر ۲۲ فیلم بخش مسابقه سینمای ایران، تا سقف ۲ بلیت تهیه نماید.

محمد قاصداشرفی، رئیس انجمن سینماداران کشور و مدیر سینما ماندانا با اشاره به آمادگی ناوگان‌های سینمایی فعال در ایام جشنواره می‌گوید: سینماها همیشه آمادگی حضور مخاطبان را داشته‌اند اما در این روزها با جدیت بیشتری رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار داده‌اند و آماده استقبال از مخاطبانشان هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بلیت‌های جشنواره از طریق سامانه‌های اعلام شده به فروش می‌رسد تاکید می‌کند سالن‌داران در امر فروش بلیت دخل و تصرفی ندارند و فروش از طریق دفتر جشنواره و سامانه‌های مذکور پیگیری خواهد شد.

قاصداشرفی با بیان اینکه طبق توافق صورت گرفته، ظرفیت سینماها برای اکران جشنواره ۷۰ درصد است، تصریح می‌کند: تجهیز و آماده سازی سالن‌ها از نظر کیفیت نمایش و صدا نیز انجام شده است.

رئیس انجمن سینماداران کشور با اشاره به اینکه فجر، جشن یک ساله سینماست و مخاطبان خودش را دارد یادآور می‌شود: در این روزها سینماها شور و حال خاصی دارد و خیلی‌ها برایشان مهم است فیلم‌های جشنواره را تماشا کنند و تمام سعی ما بر این است بهترین فضا را برای میزبانی از علاقمندان سینما فراهم کنیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سالن های مردمی جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی

مهرداد میرزاییان رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: طی یک ماه نخست امسال بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند و ۹۵۱ عدد کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسید.

وی با اشاره به تعداد تردد‌های انجام شده طی یک ماه گذشته اظهار کرد: در بخش ملکی ۲۲۶ هزار و ۲۱۹ مسافر و در بخش خصوصی ۶۹۴ هزار و ۴۳۱ مسافر از ناوگان حمل و نقل استفاده کردند.

بیشتر بخوانید

فروش ۳ هزار کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس در شهرکرد

میرزاییان افزود: افزایش این تعداد مسافر به این دلیل است که ممکن است یک نفر در روز چند بار با اتوبوس‌های خطوط مختلف در شهر سفر انجام داده باشد.

وی اضافه کرد: همچنین طی یک ماه گذشته ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسیده است.

میرزاییان ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر ۳ هزار کارت بلیت الکترونیکی دیگر خریداری شده که به زودی تحویل سازمان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «مست عشق» با رده‌بندی سنی ۱۵+
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی