Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@01:54:38 GMT

افزایش موارد ابتلا به اومیکرون در سمنان و شاهرود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۴۰۰۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ کسائیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 11 مورد از این مبتلایان به امیکرون در مناطق تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان و 9 مورد نیز مربوط به مناطق تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند.

وی با اشاره به روند افزایشی موارد بستری و ابتلا در استان تصریح کرد: متاسفانه هم در تعداد بستری‌های روزانه و هم در موارد مثبت سرپایی شاهد افزایش مبتلایان در این استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه این هفته با زردشدن وضعیت شهرستان سرخه تعداد شهرستان‌های زرد استان به سه شهرستان رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مهمترین و موثرترین راه پیشگیری و یا مقابله با گونه امیکرون را تزریق واکسن دانست و افزود: توصیه ما به همه شهروندان این است که در اسرع وقت واکسن خود را تزریق کنند.

کسائیان ادامه داد: متاسفانه چه در شهرستان‌های تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و چه در شهرستان‌های تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان هنوز مواردی وجود دارد که واکسن نوبت اول خود را نیز دریافت نکردند و این در حالی است که حتی در مواردی همکاران ما برای تکمیل واکسیناسیون به درب منزل افراد نیز مراجعه می‌کنند.

وی تصریح کرد: افرادی که واکسینه نشدند در سویه امیکرون چه از نظر ابتلا و چه احتمال مرگ در اثر این بیماری در معرض خطر بیشتری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون 35 مورد بستری در بیمارستان‌ها و مناطق تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان وجود دارد اضافه کرد: 10 مورد از این بستری‌ها، بستری جدید هستند.

وی با ابراز خرسندی از روند تزریق واکسن نوبت سوم در علوم پزشکی سمنان گفت: در حال حاضر 57درصد جمعیت تحت‌پوشش این دانشگاه واکسن دز سوم را دریافت کردند.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد شاهرود سمنان ویروس کرونا ابتلا به کرونا ویروس اومیکرون بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط آخرین وضعیت بستری جدید کرونایی در استان سمنان تغییر رنگ‌ بندی کرونایی در استان سمنان مثبت شدن آزمایش کرونای ۱۱ نفر در استان سمنان شهرستان‌ های بوشهر در وضعیت زرد کرونایی دوره درمان اومیکرون چند روز است؟ موج ششم کرونا اسفند ماه به قله می رسد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها افزایش موارد ابتلا به اومیکرون در سمنان و شاهرود اجرای آزمایشی قانون اساسنامه شرکت ملی پست تمدید شد بازار رمزارزها سبزپوش شد چند راه اثبات شده برای افزایش عمر باتری در اندروید دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط بانک ایران زمین مذاکره مستقیم به معنا نزدیک بودن توافق نیست کاهش قیمت گاز پتروشیمی‌ها و فولادی‌ها محدودیت‌ های کرونایی در هلند کمتر شد قالیباف: قراردادی بین ایران و چین بسته نشده است شهرستان‌ های بوشهر در وضعیت زرد کرونایی قیمت سشوار (جدول) بحران اوکراین، آماده‌ باش آمریکا با تبر به جان بورس افتاده اند تکرار آمادگی آمریکا بر مذاکره مستقیم با تهران آغاز به کار چهلمین جشنواره فیلم‌ فجر با بلیت فروشی آنلاین + فیلم مهاجم تیم ملی آرژانتین در تور منچسترسیتی آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ کشور در شاخه بالا رونده موج «اومیکرون» نامه رییس کمیسیون اقتصادی مجلس به رییسی و قالیباف دانشگاه ها از بهمن ماه حضوری می شود ایرادات طرح تغییر سهمیه بنزین رنگ قرمز به نقشه کرونایی کشور بازگشت ۴ سناریو برای بازار نفت ایران تصمیم مجلس برای منابع شرکت ملی گاز واریز سود سهام عدالت تا پایان سال تحریم پوتین در صورت حمله به اوکراین ناپدید شدن رییس امنیت فرودگاه بغداد بی‌ ثباتی در کمین ایتالیا کناره‌ گیری سعد حریری از سیاست قیمت تلویزیون‌‌ (سایز بزرگ / جدول) رونق بازار شمش، همزمان با خاموشی در صنعت فولاد! گفتگوی تلفنی وزیر خارجه قطر با امیرعبداللهیان قیمت پراید (جدول) شوکران عرضه و تلخ‌ کامی بازار پتروشیمی سقوط پشت سقوط؛ چه بر سر بورس آمد؟ بورس در گیر و ‌دار عوامل بیرونی بورسی ها به نقطه جوش رسیده اند؟ مقایسه بازار مسکن و بورس + تحلیل طرح جاماندگان سهام عدالت، مشکل تامین منابع دارد موتور جستجوی «ذره‌بین» در دسترس قرار گرفت پدیده های تجارت الکترونیک در اقتصاد نابسامان ترکیه صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۱/۰۶) نیمی از کودکان پس از کرونا دچار سردرد می شوند اضطراب و نگرانی عامل اصلی افزایش بیماری قلبی در مردان ۸ترفند برای جست و جوی بهتر در گوگل به روز رسانی واتساپ برای آیفون با ویژگی های جدید سعید معروف به فنرباغچه پیوست فرشاد فرجی به تیم ملی دعوت شد غذا‌های مضر برای قلب انسان صعود آسان سنگال به مرحله یک هشتم نهایی DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شاهرود سمنان ویروس کرونا ابتلا به کرونا ویروس اومیکرون تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قزوین در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت گفت: ۴۶پروژه خدماتی و پزشکی در استان تکمیل و تحویل شده است.
دکتر عبداله دیدبان با بیان اینکه در دولت سیزدهم شاهد توسعه و پیشرفت زیرساخت‌های درمانی و پزشکی در سطح است قزوین هستیم اظهار کرد: بعد از سفر رییس جمهور به استان قزوین و تخصیص اعتبارات روند اجرای پروژه‌های درمانی و پزشکی استان قزوین جان تازه‌ای گرفته است.
وی افزود: در سی ماه گذشته ۴۲ پروژه درمانی و پزشکی در سطح استان قزوین تکمیل و به بهره برداری رسیده است و دو پروژه نیز به طور موقت تحویل داده شده است.
این مقام حوزه بهداشت و درمان استان یادآور شد: ۶٠ پروژه نیز با پیشرفت‌های مختلف تا ۸۵درصد در حال اجرا است که خدمات رسانی این پروژه‌ها در سطح استانی و ملی است.
دیدبان خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از پروژه‌های مهم در حوزه درمان که در حال اجراست پروژه بیمارستان ۷٠٠ تختخوابی است که در حال حاضر ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد این در حالی است که تا قبل از دولت سیزدهم پیشرفت این پروژه ۹ درصد بوده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: یکی از پروژه‌های مهم دیگر احداث بیمارستان اعصاب و روان است که این مجموعه در مساحتی بالغ بر ۶۵٠٠ متر مربع با ۱۵٠ تخت به بهره برداری خواهد رسید.
این مقام گفت: در مجموع برای احداث پروژه‌های درمانی و پزشکی در استان هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
دیدبان در حوزه درمان نیز خاطرنشان کرد:در بخش MRI در استان قزوین پنج دستگاه فعال داریم.
این مقام حوزه بهداشت و درمان استان قزوین در ادامه افزود:هم اکنون در استان قزوین ۲ مرکز جراحی چشم وجود دارد و به ارایه خدمات به بیماران می‌پردازد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در خصوص رتبه دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز اظهارداشت: دانشگاه علوم پزشکی قزوین در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رتبه ۱۸را دارد.
دیدبان در ادامه از رتبه سوم دانشگاه علوم پزشکی قزوین در حوزه غذا و دارو خبر داد.
ارائه بیش از ۴۵۰ نوع خدمات در مراکز بهداشت و درمان و خانه‌های بهداشت از دیگر اقدامات حوزه بهداشت و درمان استان است که رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین به آنها اشاره کرد.
دیدبان در ادامه از کمبود متخصص بیهوشی اتاق عمل در بیمارستان‌های استان گلایه کرد و گفت: کمترین فارغ‌التحصیل در رشته بیهوشی در استان قزوین در سال‌های اخیر وجود دارد و این آمار رو به کاهش است.
کشاورز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز در این نشست خبری گفت: در سال ۱۴۰۲ حوزه نظارتی فعالیت‌های مستمری داشته که ماحصل آن ۲ هزار و ۳۷۶ نظارت انجام شده است.
کشاورز در خصوص فعالیت‌های نظارتی اظهارداشت: ۱۶۱ مورد اخطار کتبی، ۳۱ مورد تعزیرات، ده مورد نظام پزشکی، چهار مورد دادسرا و یک مورد پلمب انجام شده است.
کشاورز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی: ۱۵ درصد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان از سایر استان‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان