Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-مجید حمیدی گفت: این برنامه از ۲۷ دی‌ماه تا سوم بهمن‌ماه اجرا شد که به همین منظوربرای بیش از دو هزار و ۲۰۰ کارت برای متقاضیان صادر شد.

او گفت: این برنامه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، انجمن اهدای عضو و مدیریت نمایشگاه همدان برگزار شد و در این غرفه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی به پاسخگویی به سؤالات مردم نسبت به مسائل اهدای عضو، پیوند اعضا و وضعیت بیماران مرگ مغزی می‌پردازند، علاوه بر این جذب سفیران اهدای عضو و نیرو‌های داوطلب اشاعه دهنده فرهنگ اهدای عضو از دیگر اهداف است که حدود ۲۰۰ سفیر ثبت‌نام کرده‌اند که به منظور فرهنگ‌سازی برای اهدای عضو فعال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان همدان گفت: در این نمایشگاه به‌صورت برخط کارت اهدای عضو برای متقاضیان صادر شد که خوشبختانه مردم استان استقبال خوبی داشتند.

حمیدی گفت: در حال حاضر بیش از یک چهارم خانواده‌هایی که عزیزان آن‌ها دچار مرگ مغزی می‌شوند راضی به اهدای عضو نیستند که این مسئله نیازمند فرهنگ‌سازی است.

منبع:ایکنا
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای عضو علوم پزشکی اهدای عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند

لشکری  مدیرعامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.

او افزود: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری بیان کرد: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • سفیر ایران در ژنو: نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • نیاز اصفهان روزانه به ۶۴۰ اهداکننده خون
  • هر فرد می تواند سفیر محیط زیست باشد/ اعمال فرهنگ‌سازی راه حلی برای حفظ محیط‌زیست
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت