Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@13:59:42 GMT

انجمن خیرین قرآن و عترت در خراسان شمالی تأسیس شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۴۱۴۷

انجمن خیرین قرآن و عترت در خراسان شمالی تأسیس شد

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت خراسان شمالی از تأسیس انجمن خیرین قرآن و عترت در استان خبر داد.

لیلا شکرانی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه انجمن خیرین قرآن و عترت در استان تأسیس شد، اظهار کرد: این انجمن براساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان و با حضور کارشناسان و معتمدین استان تأسیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل انجمن، بهره‌گیری از توانمندی‌های مادی و معنوی خیّرین استان و تشویق و ترغیب نیکوکاران در تقویت و گسترش تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآن و عترت است، اضافه کرد: اقدام و انجام هر نوع فعالیتی که با روح و فلسفه اهداف مذکور در راستای تامین اهداف «انجمن» در اشاعه و گسترش فرهنگ وقف و باقیات و صالحات در زمینه قرآن و عترت در سطح جامعه و بهره گیری در جهت رشد کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی هم‌خوانی و سنخیت داشته باشد یکی دیگر از اهداف تأسیس انجمن مذکور است.

شکرانی با اشاره به اینکه ارائه مشاوره و بستر سازی جهت تسهیل در امر سرمایه‌گذاری بهینه خیّرین حوزه قرآن و عترت نیز از سوی این انجمن انجام خواهد شد، اظهار کرد: برنامه ریزی و سازماندهی برای جذب کمک‌های مردمی و دولتی در جهت ساخت و افزایش فضاهای مورد نیاز مؤسسات و تشکل‌ها و نهادهای مردمی فرهنگی قرآن وعترت در دستور کار انجمن خیرین قرآن و عترت استان قرار دارد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت خراسان شمالی ادامه داد: حمایت و پشتیبانی از اقدامات قرآنی در سطح استان در حوزه‌های آموزشی، تبلیغی، ترویجی و پژوهشی از دیگر اهداف انجمن مذکور است.

وی با بیان اینکه هیئت مؤسس انجمن خیرین قرآن و عترت مشخص شده است، اضافه کرد: در شروع فعالیت این انجمن ۴۰ نفر از خیرین استان حضور دارند و به طور قطع در ادامه مسیر تعداد خیرین افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری خیرین قرآن و عترت خراسان شمالی قرآن و عترت خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، مهدی رحمدل افزود: ۱۵ هزار و ۶۶۷ نفر از شرکت کنندگان در آزمون مهارتی را بانوان و ۱۹ هزار و ۵۷۷ نفر را مردان تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به سنجش مهارت ۱۹ هزار و ۸۳۴ نفر از طریق آزمون‌های برخط در استان افزود: پارسال پنج هزار و ۷۷۶ نفر از کارآموزان بخش دولتی، ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر از کار آموزان بخش آموزشگاه‌های آزاد و سه هزار و ۴۷۸ نفر از بخش اصناف در آزمون‌های آنلاین شرکت کردند.
به گفته رحمدل همچنین پارسال ۷۲۹ نفر در آزمون‌های صنایع ساختمان، سه هزار و ۶۴۰ نفر تمدید صنایع ساختمان، ۲۴۱ نفر در آزمون‌های تفاهم نامه و ۴۳۰ نفر در سنجش برای تمدیدتفاهم نامه شرکت کردند.
اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی در ۹ مرکز دولتی به متقاضیان، آموزش مهارت‌های فنی ارایه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • مزارع کلزا در خراسان شمالی
  • بیش از ۶۵۰ هزار نفر در خراسان شمالی تحت پوشش بیمه سلامت هستند
  • افتتاح نمایندگی مجمع خیرین مدرسه ساز در چناران
  • فصل طغیان آفات در کشاورزی خراسان‌شمالی
  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع