Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@00:33:45 GMT

از انبار ۳۳ شرکت سیمانی، آنلاین خرید کنید

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۴۱۸۳

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  کالاخبر، براساس اطلاعیه مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران، انبار این شرکت واقع در استان کرمان کیلومتر ۳۲ جاده کرمان-رفسنجان فعال شده و نماد معاملاتی آن جهت انجام معاملات ناپیوسته گواهی سپرده کالایی به روش گشایش و با استفاده از سازوکار حراج تک قیمتی از روز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه گشایش یافته و آماده انجام معاملات می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بورس کالا در هفته ها و ماه های اخیر از گشایش انبارها و نمادهای معاملاتی سیمان تیپ ۲ (کیسه ۵۰ کیلوگرمی) شرکت های سیمان بین المللی ساروج بوشهر، کرمان، گیلان سبز، هرمزگان، سپاهان، فیروزکوه، نهاوند، آبیک، سامان غرب، فراز فیروزکوه، هگمتان، فارس، صوفیان، ارومیه، فارس نو، خاش، شاهرود، زنجان، خوزستان، غرب، دورود، تهران، خزر، بجنورد، ساوه، قاین، شرق، ماهان کرمان، غرب آسیا، کویر کاشان، زاوه تربت و کردستان جهت انجام معاملات ناپیوسته گواهی سپرده سیمان خبر داده بود.

استقبال خریداران از اوراق سیمانی

داده کاوی ها نشان می دهد در یک هفته گذشته معامله گران ۶ میلیون و ۸۰۱ هزار گواهی سپرده سیمان معادل ۶ هزار و ۸۰۱ تن سیمان به ارزش ۳۶ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال را مورد دادوستد قرار دادند.

همچنین بررسی های آماری نشان می دهد از ابتدای راه اندازی معاملات گواهی سپرده سیمان به تاریخ ۹ آبان ماه تا هفته قبل در مجموع ۶۱ میلیون و ۳۹۸ هزار گواهی سپرده سیمان معادل۶۱  هزار و ۳۹۸ تن سیمان به ارزش ۳۱۹ میلیارد و ۷۹۶ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

جزییات معاملات گواهی سپرده سیمان

برای انجام معاملات گواهی سپرده سیمان، حداقل و حداکثر خرید ۱۰ تا ۱۰۰ تن بوده و هر گواهی سپرده سیمان معادل یک کیلوگرم سیمان است. به این ترتیب هر فردی که تمایل به خرید دارد باید حداقل ۱۰ هزار گواهی معادل ۱۰ تن سیمان و حداکثر ۱۰۰ هزار گواهی معادل ۱۰۰ تن سیمان تیپ ۲ پاکتی سفارش خرید ثبت کند. هر نماد نیز امکان خرید بیشتر از ۱۰۰ تن را ندارد و انجام معاملات در این روش با همان کد سهامداری مقدور است.

مبنای قیمتی در این روش قیمت روز قبل سیمان در بازار فیزیکی بورس کالاست که با محدوده نوسان مثبت و منفی ۵ درصد در بازار گواهی کشف می شود.

معاملات گواهی سپرده سیمان که در روزهای دوشنبه و سه شنبه انجام می شود از ساعت ۱۲:۴۵ تا ۱۳:۳۰ به صورت پیش گشایش انجام و پس از آن، معاملات به صورت تک قیمتی و ناپیوسته انجام می شود؛ به این معنی که خریدار تا دو هفته مهلت دارد محصول را از انبار کارخانه تحویل بگیرد.

خریداران باید بدانند که گواهی سپرده سیمان بازار ثانویه ندارد و مانند سایر گواهی سپرده های کالایی که معاملات در آنها به صورت پیوسته است، نمی باشد و کسانی که خرید سیمان انجام داده اند حتما باید نسبت به تحویل از فروشنده و حمل سیمان اقدام کنند.

منبع: کالاخبر این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد بورس کالا سیمان قیمت سیمان خرید سیمان بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط فرمول بازار سیمان در پتروشیمی پیاده شود بازار سیمان به ثبات رسید فردا یک میلیون تن سیمان در بورس کالا عرضه می‌شود امکان خرید برخط سیمان از انبار ۲۶ شرکت گام مثبت دولت در حذف رانت چند هزار میلیارد تومانی سیمان بازار سیمان چطور آرام گرفت؟ ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها از انبار ۳۳ شرکت سیمانی، آنلاین خرید کنید فقط ٣٠ کالا در سبد صادراتی غالب ایران به اوراسیا تشکیل دادگاه‌ های تجاری در ایران ضرورت دارد؟ آغاز چانه زنی برای برقراری روابط تجاری ایران و ژاپن افزایش موارد ابتلا به اومیکرون در سمنان و شاهرود اجرای آزمایشی قانون اساسنامه شرکت ملی پست تمدید شد بازار رمزارزها سبزپوش شد چند راه اثبات شده برای افزایش عمر باتری در اندروید دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط بانک ایران زمین مذاکره مستقیم به معنا نزدیک بودن توافق نیست کاهش قیمت گاز پتروشیمی‌ها و فولادی‌ها محدودیت‌ های کرونایی در هلند کمتر شد قالیباف: قراردادی بین ایران و چین بسته نشده است شهرستان‌ های بوشهر در وضعیت زرد کرونایی قیمت سشوار (جدول) بحران اوکراین، آماده‌ باش آمریکا با تبر به جان بورس افتاده اند تکرار آمادگی آمریکا بر مذاکره مستقیم با تهران آغاز به کار چهلمین جشنواره فیلم‌ فجر با بلیت فروشی آنلاین + فیلم مهاجم تیم ملی آرژانتین در تور منچسترسیتی آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ کشور در شاخه بالا رونده موج «اومیکرون» نامه رییس کمیسیون اقتصادی مجلس به رییسی و قالیباف دانشگاه ها از بهمن ماه حضوری می شود ایرادات طرح تغییر سهمیه بنزین رنگ قرمز به نقشه کرونایی کشور بازگشت ۴ سناریو برای بازار نفت ایران تصمیم مجلس برای منابع شرکت ملی گاز واریز سود سهام عدالت تا پایان سال تحریم پوتین در صورت حمله به اوکراین ناپدید شدن رییس امنیت فرودگاه بغداد بی‌ ثباتی در کمین ایتالیا کناره‌ گیری سعد حریری از سیاست قیمت تلویزیون‌‌ (سایز بزرگ / جدول) رونق بازار شمش، همزمان با خاموشی در صنعت فولاد! گفتگوی تلفنی وزیر خارجه قطر با امیرعبداللهیان قیمت پراید (جدول) شوکران عرضه و تلخ‌ کامی بازار پتروشیمی سقوط پشت سقوط؛ چه بر سر بورس آمد؟ بورس در گیر و ‌دار عوامل بیرونی بورسی ها به نقطه جوش رسیده اند؟ مقایسه بازار مسکن و بورس + تحلیل طرح جاماندگان سهام عدالت، مشکل تامین منابع دارد موتور جستجوی «ذره‌بین» در دسترس قرار گرفت پدیده های تجارت الکترونیک در اقتصاد نابسامان ترکیه صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۱/۰۶) نیمی از کودکان پس از کرونا دچار سردرد می شوند اضطراب و نگرانی عامل اصلی افزایش بیماری قلبی در مردان ۸ترفند برای جست و جوی بهتر در گوگل به روز رسانی واتساپ برای آیفون با ویژگی های جدید DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس کالا سیمان قیمت سیمان خرید سیمان معاملات گواهی سپرده سیمان انجام معاملات هزار گواهی بورس کالا تن سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳ هزار و ۹۲۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۴۰ واحدی قرار گرفت و برای سومین روز متوالی در هفته جاری، صعودی شد.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۴ هزار و ۳۲۱ واحدی در ارتفاع ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۸۰ همت و ۳۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۶۴ هزار و ۱۵۹ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های بوعلی، فملی و نوری بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های فولاد، وغدیر، وبملت و شستا بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ۳۹ رشد واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۱۰۱ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۹۹ هزار و ۴۲۵ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریان، ارفع، فصبا و سپیدار بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های آریا، هرمز و شگویا بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • محرک جدید بورس
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو؛ ۱۴۷ هزار میلیارد ریال
  • ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو به ۱۴۷ هزار میلیارد ریال رسید