Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی خدمتی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امروز با تلاش راهداران راه ۸۵ روستای استان بازگشایی شده و تردد در آنها جریان دارد.

وی به وضعیت جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: راه‌های اصلی و فرعی استان باز است و در روستاها نیز سعی شده در سریع‌ترین زمان راه تردد خودروها باز شود که تلاش بر تعریض و ۲ طرفه کردن عبور و مرور در راه‌های روستایی است که این کار با برف‌روبی مسیر کامل روستاها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: امیدواریم تا ظهر فردا راه تمام روستاهای استان اردبیل بازگشایی شود تا در اواخر هفته که بارش مجدد برف آغاز می‌شود مسدودی راه روستایی نداشته باشیم.

خدمتی از تلاش تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع)، هلال احمر و خیرین در تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و آذوقه روستاییان قدردانی کرد و افزود: ۲۴۰ بسته غذایی و بیش از ۲ هزار بسته نان در مناطق روستایی خلخال، کوثر و نیر توزیع شده و همچنان عملیات توزیع آذوقه در روستاها به ویژه آرد و سوخت ادامه دارد.

وی از بازگشایی تمام راه‌های مسدود شده روستاهای نمین، کوثر، خلخال و اردبیل خبر داد و خاطر نشان کرد: ۸ روستای باقی مانده عمدتاً در مسیر اردبیل و نیر قرار دارند که به دلیل کوهستانی بودن منطقه تلاش بر بازگشایی این محورها نیز ادامه دارد.

خدمتی اضافه کرد: ستاد مدیریت بحران استان برای بارش جدید در اواخر هفته برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده تا با کمترین دغدغه امدادرسانی و بازگشایی مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی ادامه پیدا کند.

کد خبر 5408952

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران اردبیل راه روستایی شرایط جوی راهداری اردبیل برف روبی خلخال نمین بارش برف بوشهر ویروس کرونا برف و کولاک خطبه های نماز جمعه کرمانشاه دهه فجر آمار کرونا سیل کرمان برف روبی برف و یخبندان اردبیل تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سمیرم گفت: با بارش اولین برف در سال گذشته مسیر گردنه بیژن به مدت شش ماه مسدود شده بود که با درخواست‌های مردمی با وجود اینکه هنوز استاندار‌های جاده‌ای در این مسیر اجرا نشده جاده باز شد.
احسان قادری افزود: با وجود بارندگی در روز‌های گذشته در این گردنه و ریزش سنگین بهمن و رانش مسیر با تلاش شبانه روزی راهداران این مسیر بازگشایی شد، اما عملیات راهداری با استقرار ماشین الات راهداری در این مسیر ادامه دارد.
وی گفت:هر ساله با اولین بارش برف گردنه بیژن به دلیل واقع شدن در ارتفاعات کوهستان دنا به دلیل بارش برف سنگین و رانش مسدود می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی، حوزه استحفاظی گردنه بیژن را در محدوده شهرستان سمیرم ۱۵ کیلومتر اعلام کرد وگفت: ارتفاعات این گردنه باتوجه به حجم بالای برف واحتمال سقوط بهمن مسدود می‌شود و راهداران با سه دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری تردد دراین مسیر سخت گذار را بعد از گذشت چند روز کاری برقرار کردند.
گردنه بیژن با ارتفاع سه هزار و ۳۰۰ متر در دامنه کوه دنا تنها مسیر ارتباطی بخش پادنای سمیرم با شهرستان دنا (سی سخت) استان کهکیلویه و بویر احمد در ۱۵۰ کیلومتری جنوب سمیرم در رارتفاعات دنا واقع شده است.

دیگر خبرها

  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند
  • (ویدئو) بازگشایی راه‌های مسدود سیستان و بلوچستان تا ۱۰ روز آینده
  • توزیع بیش از ۷۰ میلیون لیتر  مواد سوختی در روستا‌های کرمانشاه
  • بازگشایی ۶۲ راه فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان