Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز مازندران، هادی ابراهیمی مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران به تشریح برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برای انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان، برنامه‌های متنوعی در بخش‌های مختلف صداوسیمای مرکز مازندران تولید و پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برنامه‌های معاونت صدا و  سیما، خبر و فضای مجازی در این ایام شامل برگزاری پویش «نسل انقلابی » با هدف و محوریت دریافت تصاویر مردمی از عشق به ولایت و انقلاب با تولید تیزر کلیپ و پوستر، برگزاری پویش دانش‌آموزی « فصل انقلاب » با هدف دریافت تصاویر مراسم دهه فجر در مدارس استان، تولید ۱۶ کلیپ کوتاه از کلام رهبری و بزرگان علم و سیاست از پیشرفت‌های کلان در کشور بعد از انقلاب و تولید سری روزشمار دهه فجر در قالب پوستر و استوری موشن هر کدام به تعداد ۲۲ قطعه و برنامه است.

وی افزود: از دیگر برنامه‌ها،  تولید پنج گزارش مردمی از روستا و شهرهای استان به مدت هر برنامه ۳ دقیقه‌ای، تولید دو مستند کوتاه از رشادت‌های مردم استان در روزهای ۱۷ دی نکا و ۱۸ دی ساری در شکل‌گیری جبهه انقلاب در دوران طاغوت به مدت هر برنامه چهار دقیقه‌ای و تولید چهار نماهنگ با مشارکت حوزه شعر و موسیقی مرکز با اشعار حماسی به مدت هر برنامه چهار دقیقه‌ای است.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران تصریح کرد:  معاونت خبر هم برای ایام گرامیداشت دهه فجر، برنامه‌های مختلفی از جمله بررسی دستاوردهای انقلاب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری، گزارش روز شمار انقلاب اسلامی، تولید و پخش گزارش‌های خبری در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی، بررسی پیشرفت استان در بخش‌های مختلف با حضور میهمان در استودیو و پوشش مراسم سالگرد انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان، پوشش کامل راهپیمایی ۲۲ بهمن در روستاها و شهرهای استان مازندران، تولید مستندهای ویژه پیروزی انقلاب اسلامی و تهیه برنامه تریبون مردم برای انعکاس نظرات مردمی را در نظر گرفته است. 

این مسؤول در پایان گفت: به‌طور کلی برنامه‌های متنوعی در بخش های مختلف صداوسیمای مرکز مازندران در حال تهیه است که در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی مازندران به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: تولید برنامه تلویزیونی و رادیویی صدا و سیمای مازندران دهه فجر بهار انقلاب انقلاب اسلامی مرکز مازندران دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از اتفاقات رخ داده در جریان رقابتهای کشتی نونهالان مازندران، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان این استان خواست به قید فوریت، تخلفات رخ داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

در جریان مسابقات امروز کشتی نونهالان مازندران، درگیری رخ داد و کار به چاقوکشی رسید که این موضوع واکنش وزارت ورزش و جوانان را در پی داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896470

دیگر خبرها

  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما