Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:13:50 GMT

تست کرونای مدافع عراق هم مثبت شد!

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۴۷۶۰

تست کرونای مدافع عراق هم مثبت شد!

تست کرونای سعد ناطق مدافع تیم ملی فوتبال عراق که دو شب قبل وارد ایران شده بود نیز مثبت شد.

به گزارش "ورزش سه"، بحران کرونا در اردوی دو تیم ملی فوتبال ایران و عراق همچنان ادامه دارد. در حالیکه پس از ورود کاروان تیم ملی عراق به تهران از اعضای این تیم تست کرونا به عمل آمد، در ادامه مشخص شد که 6 نفر از آنها از جمله 2 بازیکن به کووید-19 مبتلا شده و باید راهی قرنطینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسئله سبب شد تا زلیکو پتروویچ سرمربی تیم ملی عراق تصمیم به دعوت از سعد ناطق مدافع تیم الشرطه به اردوی تیم ملی بگیرد. این بازیکن دو شب پیش با پروازی از بغداد راهی تهران شد تا خود را به جمع اعضای تیم ملی کشورش برساند.

 

اما صبح امروز نتایج تست کرونا و PCR این بازیکن در اختیار مدیران تیم ملی عراق قرار گرفت و در آن مشخص شد که سعد ناطق نیز به ویروس کرونا مبتلا شده و قادر به همراهی تیم ملی کشورش در بازی با ایران نخواهد بود.

 

بدین ترتیب سعد ناطق نیز باید راهی دوره 7 روزه قرنطینه شده و به همراه امجد عطوان، یاسر قاسم و مناف یونس 4 بازیکن غایب عراقی ها برای دیدار برابر ایران به شمار خواهند رفت.

تیم ملی عراق عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی عراق عراق تیم ملی عراق تست کرونا سعد ناطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال السد قطر دیشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر الشمال را شکست دهد که محمدامین حزباوی، مدافع جوان تیم ملی ایران ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت.

السد با پیروزی در این بازی ۴۹ امتیازی شد تا در فاصله یک هفته تا پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. بدین ترتیب حزباوی در نخستین فصل حضور خود در قطر موفق شد با این تیم به نخستین جام خود برسد. این مدافع جوان در این فصل در ۱۸ بازی از مسابقات لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفت و یک بار نیز موفق به گلزنی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امباپه با این دریبل دیدنی، مدافع حریف را نابود کرد (فیلم)
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات