Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهسازی و تعریض جاده آوج - رزن به طول هزار و ۳۰۰ متر از محل میدان خروجی آوج به سمت رزن یکی از پروژه های افتتاحیه در دهه مبارک فجر امسال است که با ۱۵۶ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال از محل پروژه های ملی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: مدت زمان اجرای این طرح ۱۹ ماه بود که با برای بهره برداری از آن ۷۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم و ۱۵۰ فرصت شغلی به صورت غیرمستقیم در سطح منطقه ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی با اشاره به دومین پروژه مورد بهره برداری، خاطرنشان کرد: افتتاح مسجد جواد الائمه (ع) واقع در ناحیه شهری مهرگان به عنوان پروژه فرهنگی - اجتماعی و از محل طرح های سازمان ملی زمین و مسکن است که عملیات احداث این بنا ۱۷ ماه به طول کشید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: برای اجرای این پروژه نیز ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده که در بهره برداری از آن ۳۰ فرصت شغلی مستقیم و ۵۰ فرصت شغلی غیرمستقیم در منطقه ایجاد گردید.

وی اضافه کرد: در سال جاری به رغم تمامی مضایق و تنگناهای مالی، تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود را برای تکمیل و بهره برداری از پروژه ها به کار گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم برای خدمت به مردم به نحو مطلوب اقدام کرده و گام های بلندی را برداشته باشیم. 

برچسب‌ها افتتاح طرح وزارت راه و شهرسازی استان قزوین دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح وزارت راه و شهرسازی استان قزوین افتتاح طرح وزارت راه و شهرسازی استان قزوین دهه فجر بهره برداری فرصت شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم

سیاهپوش مدیر اجرایی طرح کمربندی نسیم شمال گفت: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال به طول دو هزار و ۵۰۰ متر و عرض ۱۳ متر، از آذر پارسال اجرایی شده است.

پروژه بهسازی مسیر نسیم شمال حدفاصل بلوار شهید باهنر تا چهارراه میرزا کوچک خان با هدف اصلاح روسازی مسیر در دستور کار قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم