Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با اشاره به افتتاح دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان«کارستان» به خبرنگار ما گفت: این دانشکده می‌کوشد با نگرشی بلندمدت در توسعه حوزه‌های مهارتی و کارآفرینی به تمام گروه‌های انسانی از ۷ تا ۷۰ سال خدمات خود را عرضه کند تا در فضای کسب‌وکار کشور و فرآیند تولید ثروت، انتظارات مهارتی و دانشی بازار را برآورده کرده و با  توجه وضعیت موجود و کمبود نیروی انسانی ماهر به توسعه مهارت‌ها و توانمندسازی نیروی انسانی در استان و منطقه و روحیه کارآفرینی منابع انسانی بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر علیرضا ارغوان درباره نشست مشترک با اتاق اصناف استان سمنان که به میزبانی واحد سمنان و با حضور علی‌اکبر صیاد جو رئیس این اتاق و عضو اتاق اصناف ایران و دکتر علیرضا عضو امینیان رئیس این دانشکده برگزار شد گفت:  با توجه به اینکه ۳۷ هزار واحد صنفی در استان سمنان فعالند و هریک از این واحدها به‌طور متوسط امکان اشتغال ۲/۲ نفر را دارا هستند، بنابراین باتربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند می‌توان به رونق کسب‌وکار و توسعه اقتصادی منطقه کمک شایانی کند.

وی از تشکیل کمیته‌ای مشترک ذیل دبیرخانه آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان خبر داد و افزود: با همکاری رئیس اتاق اصناف استان سمنان که عضوی از شورای گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی استان است، امکان شناسایی و تبادل استاد و دانشجو به‌خوبی فراهم‌شده است.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان بهره‌گیری از توان استادکاران ماهر و افراد خبره در امر آموزش دانشجویان را ازجمله اهداف مهم «کارستان» معرفی کرد و افزود: استفاده از افراد خبره و استادکاران ماهر در رشته‌های مرتبط می‌تواند در آموزش کیفی، مهارت‌آموزی و توانمندسازی دانشجویان علاقمند به فعالیت‌های حرفه‌ای در بازار کار نقش اساسی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه در استان سمنان ۷ اتاق اصناف وجود دارد که مشتمل بر ۱۳۲ اتحادیه هستند تصریح کرد: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و تعمیق روابط میان کارستان و این مرجع صنفی و اقتصادی می‌تواند فصل جدیدی را در عرصه آموزش‌های مهارتی و کارآفرینی به وجود آورد.

۴۶

کد خبر 1596479

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند دار شدن اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه

رضا رضایی با تبریک سال ۱۴۰۳ سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: تمامی امکانات و ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای تحقق شعار سال نو در خدمت نهاد‌های دولتی و غیردولتی هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۹ اردوگاه فرهنگی تربیتی دانش آموزی در سطح استان کرمان بیان کرد: استفاده از ظرفیت این اردوگاه‌ها  برای ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است.

مدیر کل آموزش و پرورش کرمان با بیان اینکه اردوگاه شهید باهنر کوهپایه با مساحت ۱۴۵ هکتار، ظرفیت ارزنده‌ای برای برگزاری اردو‌های دانش آموزی است از تجهیز این اردوگاه به سوئیت‌های مجهز برای اسکان شبانه روزی و زمین چمن مصنوعی خبر داد.

وی با بیان اینکه اردوگاه شهید رجایی کوهپایه نیز ۷۳ هکتار مساحت دارد بر مستند سازی این اردوگاه با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری  استان تاکید کرد.

رضایی از آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین دستگاه اجرایی کشور نام برد و بیان کرد: تحقق اهداف سایر دستگاه‌های اجرایی در گرو تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است.

ابوالحسنی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان نیز در این دیدار گفت: تا جایی که ظرفیت قانونی به ما اجازه دهد برای مستند سازی املاک آموزش و پرورش همکاری می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • پذیرش ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاه های اسکان فرهنگیان استان
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی دولت صهیونیستی آسیب وارد کنند
  • فرخ‌رو پارسا نخستین وزیر زن ایرانی در نوروز ۴۸: نخست‌وزیری خیلی هم خوب است و اگر بتوانم می‌شوم/ مدرسه‌ی چهارهزار نفره تاسیس می‌کنم
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی صهیونیست‌ها آسیب وارد کنند/ اساتید و دانشجویان جهان سکوت خود را بشکنند
  • سند دار شدن اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه