Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آخرین آمار جهانی در شبانه روز گذشته ۳ میلیون و ۴۱۵ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین ۵ هزار و ۵۵۴ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز 359 میلیون و 373 هزار و 848 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 5 میلیون و 634 هزار و 806 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون 284 میلیون و 789 هزار و 746 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.   کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش 443 هزار و 72 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 73 میلیون و 449 هزار و 185 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 894 هزار و 880 آمریکایی مبتلا به کووید19 در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.   کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش 285 هزار و 914 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 40 میلیون و 85 هزار و 116 مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون 491 هزار و 154 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.   کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش 199 هزار و 126 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 24 میلیون و 334 هزار و 72 مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون 623 هزار و 901 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌‌اند.   کشورهای فرانسه، انگلیس، روسیه، ترکیه و ایتالیا نیز به‌ترتیب با 17 میلیون و 302 هزار و 548، 16 میلیون و 47 هزار و 716، 11 میلیون و 241 هزار و 109، 11 میلیون و 90 هزار و 493 و 10 میلیون و 212 هزار و 621 نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.   همچنین کشورهای اسپانیا با 9 میلیون و 395 هزار و 767 مبتلا و آلمان نیز با 8 میلیون و 956 هزار و 515 نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.   از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با 45 میلیون و 119 هزار و 980، 37 میلیون و 370 هزار و 971 و 21 میلیون و 926 هزار و 277 نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.   جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:     انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نفر جان خود دست داده ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،دکتر حجت الله روستا گفت: از مجموع یازده هزار و ۲۰۶ خدمت ارائه شده به بیماران در این مرکز درمانی، هفت هزار و ۳۱۶ خدمت مربوط به بیماران سرپایی و سه هزار و ۸۹۰ خدمت نیز مربوط به بیماران بستری بوده است.

او تعداد مراجعه کنندگان بخش اتفاقات بزرگسال در این بازه زمانی را هزار و ۵۳۲ بیمار و اتفاقات اطفال را ۶۳۱ بیمار عنوان کرد و افزود: همچنین ۱۲۶ بیمار به دلیل نیاز به خدمات درمانی تکمیلی، بستری شدند.

رئیس بیمارستان قلب الزهرا (س)، تعداد عمل جراحی قلب باز انجام شده در این بیمارستان را در این بازه زمانی، ۶ مورد و تعداد آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی انجام شده را ۱۱۲ مورد اعلام کرد.

به گفته دکتر روستا، بیمارستان قلب الزهرا (س)، یک بیمارستان عمومی، تخصصی و فوق تخصصی اســت که به صورت میانگین ماهانه حدود ۸۰ هزار خدمت به بیماران سرپایی و ۳۰ هزار خدمت به بیماران بستری ارائه می‌دهد.

او اظهار کرد: بیمارستان قلب الزهرا (س) هم اکنون دارای ۲۳۸ تخت، ۱۰ بخش بستری و ۱۳ واحد پاراکلینیک بوده و ۶۱ پزشک متخصص و فوق تخصص درمانی و هیات علمی، ۴۳ پزشک عمومی و دیگر اعضای کادر درمان و اداری، در این بیمارستان به ارائه خدمت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • «فرسایش خاک در ایران» سه برابر میانگین کشورهای آسیایی و 20 برابر میانگین جهانی! - استاد دانشگاه یزد: ایران در رده پنجم از نظر ثروت منابع طبیعی جهان قرار دارد
  • آخرین آمار از تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • نزدیک به ۲۳۳ میلیون دلار کالا از قم به کشور‌های مختلف جهان صادر شد
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • اینفوگرافیک: ثروتمندترین افراد جهان در کدام کشور‌ها زندگی می‌کنند؟
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید