Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@02:46:09 GMT

اعلام برنامه اجراهای «رادیو-تئاتر» جشنواره فجر

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۵۰۳۴

اعلام برنامه اجراهای «رادیو-تئاتر» جشنواره فجر

برنامه اجرای ۱۲ اثر در بخش «رادیو- تئاتر» چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه اجرای ۱۲ اثر در بخش رادیو تئاتر جشنواره در تالار استاد عزت‌الله انتظامی خانه هنرمندان ایران آغاز می‌شود و تا شنبه ۲۳ بهمن ادامه پیدا خواهد کرد.

هر روز سه رادیو تئاتر در ساعات ۱۶، ۱۸:۱۵ و ۲۰ در این تالار به اجرا درخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارشنبه بیستم بهمن نمایش‌های معمای شام به کارگردانی محمدرادمهر ساعت ۱۶، راه‌حل به کارگردان پیام نوروزی ساعت ۱۸:۱۵، قاصد روزان ابری به کارگردان میثم کریمی ساعت ۲۰ اجرا می‌شوند.

پنج‌شنبه بیست و یکم بهمن نمایش‌های زخمه رباب به کارگردانی محمدعلی یاری ساعت ۱۶، حدیث بی‌قراری لیلا به کارگردانی مبین بوی‌افراز ساعت ۱۸:۱۵، کمدی‌کافه به کارگردانی پیمان قریب‌پناه و بهرام سروری‌نژاد ساعت ۲۰ اجرا خواهد شد.

جمعه بیست و دوم بهمن نمایش‌های ساندی به کارگردانی هانیه پیرامی ساعت ۱۶، سووشون به کارگردانی آرش جمال‌الدینی ساعت ۱۸:۱۵، راه‌بندان به کارگردانی سولماز ملکی ساعت ۲۰ اجرا می‌شوند.

شنبه بیست و سوم بهمن نمایش‌های مافگه به کارگردانی زهرا اسماعیلی ساعت ۱۶، یواش‌تر شلیک کن به کارگردانی مجید حمزانلویی ساعت ۱۸:۱۵ و ضیافت مرغان مهاجر به کارگردانی شیرین سپهراد ساعت ۲۰ به اجرا درخواهند آمد.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.

کد خبر 551365

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشنواره تئاتر فجر چهلمین جشنواره تئاتر فجر جشنواره فجر43 جشنواره تئاتر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بهمن نمایش ساعت ۱۸ ۱۵ ساعت ۱۶ ساعت ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه با اجرای مژده لواسانی میزبان کوروش سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و کارگردان تئاتر است تا درباره نمایش «توافق نامه» که این شب‌ها بر صحنه است گفتگو کند.

نمایش «توافق نامه» سال گذشته به کارگردانی کوروش سلیمانی و با بازی بهنام تشکر، رامین ناصر نصیر و کوروش سلیمانی به صحنه رفت.

همچنین در بخش «احوالپرسی با هنرمندان» با مسعود فروتن گفتگو می‌شود که سال‌ها در حوزه کارگردانی تلویزیونی فعالیت کرده است.

پخش «بسته پیشنهادی» به تهیه کنندگی الهه بهبودی محصولی از گروه خانواده شبکه دو سیماست که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۳ پخش می شود.

 

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است