Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس شاید یک دهم سپاهان هم هزینه نکرده باشد و بازیکنان خیلی وقت است که دریافتی نداشته‌اند، اما برای شاد کردن دل هواداران می‌جنگند.

کوروش برمک در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: چینش ترکیب ابتدایی پرسپولیس خوب بود، اما فولاد کار را بهتر آغاز کرد و در ۱۵ دقیقه اول این نگرانی پیش آمد که شاید پرسپولیس گل بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حدود دقیقه ۲۰ تا انتهای نیمه اول، بازی در اختیار پرسپولیس بود و موقعیت‌های خوبی ایجاد شد. در نیمه دوم کنترل بازی کاملاً در اختیار پرسپولیس بود و روی یک حرکت انفرادی و فرصت‌طلبی مهدی عبدی گل زیبایی را شاهد بودیم. تمام بازیکنان در این بازی در حد خودشان عملکرد خوبی داشتند.

وی درخصوص عملکرد خوب پرسپولیس باوجود مشکلات زیاد و بالاتر قرار گرفتن از سپاهان گفت: مقایسه باشگاه‌ها با یکدیگر درست نیست و مشکلی را حل نمی‌کند. تقریباً تمام باشگاه ایرانی دولتی هستند و اینکه یک باشگاه هزینه و خرج بیشتری داشته باشد باعث از بین رفتن اطمینان مردم خواهد شد. مدیریت هزینه‌ها کار بسیار مهمی است و سپاهان هم قطعاً مشکلات دیگری دارد. پرسپولیس شاید یک دهم سپاهان هم هزینه نکرده باشد و بازیکنان خیلی وقت است که دریافتی نداشته‌اند، اما با شرف و غیرت برای شاد کردن دل هواداران می‌جنگند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با بسته شدن مجدد پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس با شکایت کریستین اوساگونا عنوان کرد: هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس باید بتوانند اقدامی عملی در این رابطه انجام دهند. اگر مدیریت باشگاه صرفاً بحث هدایت کردن و کار‌های روزمره باشد، افشین پیروانی می‌تواند همزمان مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره، مدیر تیم و سرپرست باشد، اما هنگامی که مشکلات حقوق بین‌الملل پیش می‌آید باید بتوانیم با درایت آن‌ها را حل کنیم. مدیریت پرسپولیس باید بتواند منابع مالی مناسبی فراهم و پرونده‌های پرتعداد را حل و فصل کند. اگر پرسپولیس در نیم‌فصل نتواند یارگیری کند قطعاً و به صورت جدی به مشکل خواهیم خورد و نتایج نیم فصل اول تکرار نخواهد شد.

وی در خصوص شکایت بوژیدار رادوشوویچ و محکومیت پرسپولیس به پرداخت مبلغی بالا تصریح کرد: ما نباید به مربیان و بازیکنان خارجی که حق خود را می‌خواهند دیدی منفی داشته باشیم. هر خارجی که به فوتبال ما می‌آید و در خدمت تیم‌های ماست باید دستمزد و حقش را بگیرد، زیرا آن‌ها هم انسان هستند و خانواده دارند. هنگامی که قراردادی را امضا کرده‌ایم باید تا انتها به آن پایبند باشیم و اینکه بگوییم چرا رادوشوویچ و اوساگونا از ما پول می‌خواهند درست نیست و باید در این زمینه مدیران قبلی که قرارداد‌های درست و اصولی نبسته‌اند مواخذه شوند. رادوشوویچ هر وقت در پرسپولیس بازی کرده عملکرد خوبی داشته و باعث شادی هواداران شده و باید حق او را بدهیم.

کوروش برمک درباره عملکرد بازیکنان تاجیک پرسپولیس عنوان کرد: بازیکنان تاجیک در حال حاضر چندان فرصتی برای ارزیابی شدن نداشتند و فعلاً کار دارند تا ببینیم یحیی چطور می‌تواند از حضور آن‌ها بهره بگیرد. به قول دراگان اسکوچیچ فضای مجازی گاهی آمار‌هایی به شما ارائه می‌دهد که فقط به درد خودش می‌خورد، اما هر مربی و کادرفنی، آمار و آنالیز‌هایی دارند که برای خودشان مستند‌تر است. این دو بازیکن قطعاً ویژگی فنی خوبی داشتند که گل‌محمدی آن‌ها را جذب کرده؛ باید به آن‌ها فرصت بدهیم تا بتوانند خودشان را با لیگ ایران هماهنگ کرده و بدرخشند.

بیشتر بخوانید: عربشاهی: بازیکنانی مانند اسدی باید به پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار کنند/ درویش هم باید مانند ذوالفقارنسب برود

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال پرسپولیس لیگ برتر جام حذفی پیشکسوت پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال پرسپولیس لیگ برتر جام حذفی پیشکسوت پرسپولیس سپاهان هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ژوزه مورایس در نشست خبری پس از تقابل تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در داربی فوتبالی اصفهان که با پیروزی یک بر صفر شاگردانش همراه شد، اظهار کرد: بازی ساده‌ای نبود. بالاخره در این بازی از خودمان ثبات نشان دادیم. ذوب‌آهن با توجه به اتفاقات اخیر از نظر احساسی بر ما برتری داشت؛ به بازیکنان بابت تلاش، کنترل خود بر بازی و اتفاقاتی که در دو بازی اخیر و جو پیرامون تیم داشتند، تبریک می‌گویم. در این بازی با نتیجه یک بر صفر پیروز شدیم که به نظر من لیاقت آن را داشتیم.

او در خصوص شرایط تیم سپاهان افزود: به عنوان یک سازمان حرفه‌ای باید از پس این مشکلات بربیاییم. باید روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم و بهترین خودمان را ارائه دهیم. آرزو می‌کردیم در این بازی حمایت بیشتری داشته باشیم، اما باز هم باید کارمان را به صورت حرفه‌ای انجام دهیم. به هر حال حتی چهره من هم موقع ترک زمین مانند بازنده‌ها بود.   مورایس تصریح کرد: از هوادارانی که در بازی امروز از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. درک می‌کنم شرایط ساده نیست، اما همه چیز قابل تغییر است. به هر حال، حتی وقتی ببرید، افرادی هستند که علیه شما هستند و حمایت نمی‌کنند و به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.   سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به برخی شعار‌ها علیه او روی سکو‌ها خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین بار در این باشگاه باشد، اما شاید زمانی نیز باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است. نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است. در آینده چرا که نه؟! از نظر من برای بالاآمدن نباید پا روی کسی بگذاریم. با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه قائل باشیم.

دیگر خبرها

  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • پاسخ مورایس به مهم‌ترین سوال سپاهان
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است