Web Analytics Made Easy - Statcounter

‍ به گزارش ایرنا، علیرضا رییسی روز چهارشنبه در بازدید سرزده از طرح های اجرایی روستای حسن گاوداری اظهار داشت: دولت برای رفع مشکلات مناطق محروم برنامه های ویژه ای دارد.

وی با اشاره به اینکه مشکل راه ارتباطی و سیل بند روستای حسن گاوداری برطرف می شود، افزود: احداث سیل بند این روستا در دولت گذشته انجام شده ولی بدلیل عدم انجام برخی کارهای کارشناسی، متاسفانه قسمتی از پایین این سیل بند ریزش کرده که تلاش می شود از محل طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری استان رفع مشکل تا دغدغه مردمان این دیار برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سیروان تاکید کرد: این روستا در زمینه های مختلف با مشکلاتی مواجه است که تلاش می شود از محل اعتبارات عمرانی روستایی، بخشی از مشکلات آن برطرف شود.

رییسی با یادآوری اینکه پل ارتباطی روستا تکمیل شده و فقط نیاز به آسفالت دارد، اضافه کرد: بعد از پایداری شرایط جوی و شروع فصل گرما کار آسفالت آن نیز انجام می شود.

وی با بیان اینکه پیگیری راه ارتباطی و سیل بند روستای حسن گاوداری در اولویت کاری کاری مسوولان منطقه قرار دارد، تاکید کرد: این روستا در زمان جنگ تحمیلی هشت شهید و بیش از ۵۰ جانباز و اسیر تقدیم نظام و آرمان های انقلاب کرده است که امروزه می بایست مورد توجه ویژه مسوولان قرار گیرد . 

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه مرتفع کردن مشکلات مردم از اولویت کاری مسوولان است، گفت: دستگاه های متولی طرح های اجرایی باید جوابگوی کارهای عمرانی در این روستا باشند و رفع مشکل آنها را در دستور کار قرار دهند.

رییسی با اشاره به اینکه با رایزنی های انجام شده قرار است دستگاه های اجرایی نسبت به رفع مشکل راه ارتباطی و سیل بند روستا اقدام کنند، گفت: دولت برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها برنامه های مدونی در دستور کار قرار داده که به مرور زمان اجرایی خواهد شد و مشکلات روستاها در بازدیدهای میدانی توسط کارشناسان دسته بندی و برای اجرای آنها برنامه ریزی می شود.

فرماندار سیروان با بیان اینکه مدیریت ارشد استان برای رفع مشکلات روستائیان در اقصی نقاط استان تاکید ویژه ای کرده است، افزود: دغدغه استاندار ایلام رفع مشکلات مناطق روستایی است و برای این موضوع مهم برنامه های مختلفی در دست اقدام است که در صورت اجرا تحولات اساسی در این شهرستان ایجاد می کند.

برچسب‌ها ایلام مناطق محروم استان ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام مناطق محروم استان ایلام ایلام مناطق محروم استان ایلام روستای حسن گاوداری رفع مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، «سیدمحمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مجلس کار خوبی انجام داد و نمایندگان اشکالی که شورای نگهبان در مورد اجاره بها گرفته بود را رفع و نهایی کردند.

وی افزود: چون در آستانه تابستان و فصل نقل و انتقالات هستیم و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کند تا در وزارت راه و شهرسازی به آن عمل شود.

حسینی افزود: نکته بعدی، تحقیق و تفحص مجلس در مورد سازمان آفات بود که بیشتر به دوران دولت قبل و تا ۱۴۰۰ مربوط می شود.

وی گفت: ضمن آنکه بحث اجرای ماده ۲۳۴ را داشتیم که به وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌ها مربوط می‌شد و در مورد کمبود داروها توضیحاتی داده شد و نمایندگان قانع شدند که این مورد به قوه قضاییه ارسال نشود.

حسینی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود و مساله ابلاغ به قوه قضاییه منتفی شد چون جرمی مرتکب نشده است و کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

کد خبر 6087456

دیگر خبرها

  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی