Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@21:12:08 GMT

واکسیناسیون ۸ میلیون کودک زیر ۱۲ سال

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۵۰۸۹

واکسیناسیون ۸ میلیون کودک زیر ۱۲ سال

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر محمد مهدی گویا گفت: تمام افراد ۹ تا ۱۲ سال کشور می‌توانند به همراه والدین خود با مراجعه به مراکز واکسیناسیون واکسن کووید ۱۹ رادریافت کنند.

وی افزود: پس از انجام واکسیناسیون این گروه سنی، افراد گروه سنی پایین‌تر نیز فراخوان شده و واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

گویا ادامه داد: مطالعه برای واکسیناسیون افراد زیر ۱۲ سال جامعه از شش ماه پیش توسط یک تیم فوق تخصصی از برجسته‌ترین اساتید کشور آغاز شد و چگونگی واکسیناسیون، انتخاب نوع واکسن و بازه زمانی واکسیناسیون مورد مطالعه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت بیان کرد: پس از تصویب پروتکل مربوطه در کمیته ملی واکسن، کمیته علمی کووید ۱۹ وزارت بهداشت و در نهایت ستاد ملی کرونا، برنامه واکسیناسیون این گروه سنی آغاز شد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، گویا تصریح کرد: انتظار داریم والدین کمک کنند تا هرچه سریع‌تر فرزندان‌شان واکسینه شده و با خیال راحت در مدارس حاضر شوند.

وی تاکید کرد: بی‌شک برنامه واکسیناسیون افراد زیر ۱۲ سال و ادامه تحصیل آنان به صورت حضوری در ارتقای سطح تحصیلی دانش آموزان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزارت بهداشت واکسیناسیون کودکان ویروس کرونا ۱۲ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مسئول گروه واکسیناسیون دام‌های استان همدان گفت: واکسیناسیون آبله برای دام‌های سبک و تب مالت برای بره‌ها و بزغاله‌های ماده انجام می‌شود.

آقای روحانی افزود: ۱۰۶ واحد دامپروری و ۱۶ منطقه عشایری داریم که در کنار دامداری‌های صنعتی حدود ۳۰۰ هزار راس دام واکسن آبله دریافت می‌کنند و ۴۸ هزار راس بره و بزغاله ماده هم واکسن تب مالت دریافت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
  • واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان
  • واکسیناسیون پنوموکوک در آبادان آغاز شد